;
coinex

فروش هواوی از گوشی میت 9 به 5 میلیون دستگاه و از هواوی پی 9 به 12 میلیون دستگاه رسید!

فروش هواوی

فروش هواوی در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و این کمپانی چینی توانسته است نرخ فروشش را تا بیش از 100 درصد افزایش دهد! آمار و ارقام ثبت شده در باب میزان فروش هواوی بسیار تاثیرگذار و تحسین برانگیز است. جهت بررسی بیشتر این آمار با تکرا همراه باشید.

هواوی در چندین سال گذشته به طرز شگفت انگیزی خوب کار کرده و توانسته است لقب بزرگ ترین کمپانی چینی تولید کننده تلفن همراه هوشمند را از آن خود کند و همچنان هم موفقیت‌های این کمپانی بیشتر می‌شود. این کمپانی به تازگی آمار و ارقام تاثیر گذاری در مورد میزان فروش اخیرش، منتشر کرده است.

اول از همه این که هواوی توانسته است بیش از 5 میلیون دستگاه از پرچم‌دار خود یعنی گوشی میت 9 را در مدت زمان تنها 4 ماه پس از انتشار رسمی این گوشی به فروش برساند. در واقع از ماه نوامبر 2016 که این گوشی منتشر شد تا ماه مارس 2017 بیش از 5 میلیون دستگاه از گوشی‌های هواوی میت 9 به فروش رسید، این ارقام نشان می‌دهد که فروش هواوی میت 9 نسبت به فروش هواوی میت 8، حدود 36 درصد رشد داشته و سیری صعودی را طی کرده است.

این کمپانی تولید کننده چینی همچنین توانسته است نزدیک به 12 میلیون دستگاه از پرچم‌دار جدید خود، یعنی هواوی پی 9 را نیز به فروش برساند. این میزان از فروش هواوی در مقایسه با فروش پرچم‌دار قبلی این کمپانی، یعنی هواوی پی 8، نزدیک به 152 درصد افزایش داشته است! لازم به ذکر است که هواوی پی 9 تا به امروز اولین و تنها پرچم‌دار این کمپانی است که موفق شده تا فروش 12 میلیون دستگاه را در رزومه فروش هواوی ثبت کند.

اما با تمام این آمار و ارقام‌های بزرگ و تاثیرگذار، باز هم هواوی رضایت چندانی نسبت به کار خود ندارد. این کمپانی خود را آماده کرده است تا رکورد فروش هواوی را با انتشار جدیدترین پرچم‌دار خود، یعنی گوشی هواوی پی 10 بشکند. گوشی‌های هوشمند هواوی پی 10 به تازگی به سراسر جهان ارسال شده اند و تا به حال توانسته اند میزان رکورد فروش هواوی را به 10 میلیون دستگاه در یک ماه برسانند!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر