;
coinex

طرح مفهومی موبایل نوکیا 9 نمایشگر بدون حاشیه‌ای را نشان می‌دهد

طرح مفهومی موبایل نوکیا 9 نمایشگر بدون حاشیه‌ای را نشان می‌دهد
طرحی مفهومی از موبایل نوکیا 9 منتشر شده که نمایشگر بدون حاشیه و دوربین دوگانه آن را به معرض نمایش گذاشته است. کمپانی اچ ام دی گلوبال در سال جدید میلادی تعدادی گوشی هوشمند و یک دستگاه گوشی فیچرفون (غیرهوشمند) را به بازارهای جهانی معرفی کرد. گوشی‌های هوشمند نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و فیچر فون نوکیا 3310 این محصولات جدید هستند.

به تازگی این کمپانی اعلام کرده که یک محصول جدید دیگر با برند نوکیا را معرفی خواهد کرد. گوشی هوشمندی که در اواخر کوارتر دوم امسال رخ نشان می‌دهد.

مشخصات موبایل نوکیا 9

مشخصات موبایل نوکیا 9

موبایل نوکیا 9 گوشی هوشمند پرچم‌داری است که بر اساس شایعات اعلام شده، قیمتی در حدود 699 دلار داشته؛ اما این قیمت در بازارهای مختلف جهانی، تفاوت خواهد داشت.

به تازگی طرح مفهومی از گوشی نوکیا 9 به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این دستگاه می‌تواند از نمایشگر بدون حاشیه ای برخوردار شده و با ضخامتی که با آیفون 7 اپل قابل مقایسه است وارد بازار شود. انتظار می‌رود که موبایل نوکیا 9 دارای یک نمایشگر اولد 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل باشد.

در پنل پشتی این موبایل نوکیا 9 یک دوربین دوگانه 22 مگاپیکسلی جای گرفته که به احتمال زیاد از فناوری ساخت کارل زایس (Carl Zeiss) بهره می‌برد. در جلو نیز یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دیده می‌شود و البته دو اسپیکر برای صدای خروجی که آنها نیز در پنل جلویی جای گرفته‌اند.

موبایل نوکیا 9 قطعا یک گوشی هوشمند رده بالا خواهد بود. شایعات می‌گویند که این دستگاه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خودنمایی خواهد کرد. آن طور که گفته می‌شود، این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز بوده و انرژی لازم برای انجام کارهای روزانه را از یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. این باتری از شارژ سریع Quick Charge 4.0 پشتیبانی خواهد کرد.

کمپانی HMD Global احتمالا موبایل نوکیا 9 را با کد حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بیمه کرده و با پیش نصب سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا آن را به بازار عرضه می کند. باید دید که این کمپانی با ساخت موبایل نوکیا 9 چگونه محصولی را ارائه خواهد داد؟!

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر