;
coinex

بنچمارک شیائومی می 6 منتشر شد؛ امتیازات درخشان است!

تا رونمایی رسمی از پرچمداران جدید شیائومی دیگر زمانی باقی نمانده است. شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس دو گوشی هوشمندی هستند که در روز 19 آوریل برابر با 30 فروردین ماه، معرفی خواهند شد.

تاکنون گفته می‌شد که هر دو گوشی جدید شیائومی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 مجهز هستند، تراشه ای که به باور بسیاری از کارشناسان، منبع قدرتی برای بسیاری از پرچمداران سال 2017 خواهد بود.

به تازگی لیست بنچمارک شیائومی می 6 منتشر شده و نشان داد که این دستگاه از تراشه msm8998 قدرت می‌گیرد، تراشه ای که جز اسنپدراگون 835 کوالکام،  چیز دیگری نخواهد بود.

در لیست بنچمارک شیائومی می 6 در گیک بنچ، مطابق معمول دو عدد به ثبت رسیده و جالب آنکه هر دو عدد، امتیازات بالا و درخشانی هستند. گوشی شیائومی Mi 6 در چالش بنچمارک گیک بنچ و در آزمون تک هسته ای، امتیاز 2006 را کسب کرده و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز بالای 6438 دست یافته است.

اگر چه بنچمارک شیائومی می 6 امتیازات بالایی را نشان می‌دهد؛ اما جالب اینجاست که پردازنده مورد آزمون، در بالاترین سرعت پردازش خود نبوده است!

بنچمارک شیائومی می 6 چه چیزهایی را نشان می‌دهد؟

بنچمارک شیائومی می 6 چه چیزهایی را نشان می‌دهد؟

بر اساس اطلاعات مندرج در صفحه رسمی کوالکام، اسنپدراگون 835 می‌تواند تا حداکثر سرعت پردازشی 2.45 گیگاهرتز کار کند. انتظار می‌رود که گوشی‌های شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس از عملکرد باتری قابل توجهی برخوردار باشند؛ اما نه تنها به خاطر پردازنده کارآمد آنها، بلکه انتظار می‌رود، هر دو گوشی با نمایشگر فول اچ دی عرضه شوند.

وجود نمایشگر فول اچ دی در مقایسه با نمایشگرهای کواد اچ دی که در اکثر پرچمداران جدید کمپانی های سازنده خودنمایی می‌کند، باعث می‌شود تا عمر باتری بهینه‌ای در اختیار این دستگاه قرار گیرد.

بنچمارک شیائومی می 6 همچنین نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با اندروید 7.1.1 نوقا همراه خواهد بود که آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI روی آن نقش می‌بندد. دستگاه مورد آزمایش در این بنچمارک به 6 گیگابایت رم مجهز بوده و البته انتظار می‌رود که نسخه 4 گیگابایتی آن نیز موجود باشد.

گمانه زنی‌های شایع شده درباره شیائومی می 6 نشان می‌دهد که این گوشی دارای نمایشگر 5.15 اینچی بوده، دوربینی 19 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو به دوربینی 8 مگاپیکسلی اولتراپیکسل، برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری مجهز شده است.

از سوی دیگر، در پنل جلویی گوشی شیائومی می 6 پلاس یک صفحه نمایش 5.7 اینچی خودنمایی خواهد کرد. سیستم دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در پنل پشتی انجام وظیفه کرده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اولتراپیکسل در این گوشی نیز به چشم می‌خورد.

شایعات می‌گویند که هر دو گوشی در نسخه های متفاوتی از فضای ذخیره سازی تولید خواهند شد. شیائومی می 6 احتمالا نیروی خود را از یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و باتری شیائومی می 6 پلاس، یک باتری نسبتا بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

قیمت شیائومی می 6 از چیزی در حدود 319 دلار برای مدل استاندارد آن آغاز شده و مدل می 6 پلاس با شروع قیمتی از 392 دلار برای فروش، عرضه خواهد شد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر