;
coinex

گوشی شیائومی می مکس 2 با صفحه نمایش 6.44 اینچی هفته آینده معرفی خواهد شد

بر خلاف برنامه ریزی‌های سابق کمپانی شیائومی، گوشی شیائومی می مکس 2 در هفته آینده و هم‌زمان با انتشار شیائومی می 6 معرفی می‌شوند. در مورد این تلفن همراه هوشمند چه می‌دانید؟ در ادامه با تکرا همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع و ویژگی‌های گوشی شیائومی می مکس 2 بپردازیم.

در اواخر سال 2016، کمپانی شیائومی یک سری از گوشی‌های هوشمند بالا رده خود را معرفی کرد؛ از شیائومی می نوت 2 گرفته تا گوشی شگفت انگیز شیائومی می میکس. این موج تلفن‌های همراه هوشمند جدید، تنها نشان دهنده یک موضوع بود؛ این کمپانی چینی بسیار مشتاق است تا دیگر کمپانی‌های فعال در این عرصه را به چالش بکشد.

پس از آن در ماه فوریه، اخباری از شیائومی می مکس 2 به گوشمان رسید. طبق این اخبار، گوشی می مکس 2 از 6 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود و صفحه نمایشگر 6.44 اینچی بر روی آن خودنمایی خواهد کرد؛ اما اکنون، مشخص شده است که تنها یک هفته دیگر تا رونمایی رسمی این گوشی هوشمند جذاب، زمان باقی مانده است.

کاربرانی که اخبار انتشار گوشی‌های شیائومی را دنبال می‌کنند، می‌دانند گوشی جدید می 6 شیائومی قرار است در روز 19 ماه آوریل (30 فروردین ماه) به نمایش گذاشته شود که یعنی دقیقا یک هفته دیگر!

در اصل این گونه برنامه ریزی شده بود که گوشی‌ شیائومی می مکس 2 در ماه آینده یعنی ماه مه عرضه شوند؛ اما طبق شایعاتی که به تازگی فراگیر شده است، تاریخ انتشار گوشی می مکس 2 با پرچم‌دار جدید، یعنی همان شیائومی می 6، هم‌زمان خواهد شد.

مشخصات گوشی شیائومی می مکس 2

به نظر می‌رسد شیائومی می مکس 2 گوشی هوشمند شگفت آوری باشد، مخصوصا از نظر اندازه و ابعاد! در کنار صفحه نمایشگر بزرگ که با کیفیت تصویر 1080 پیکسلی طراحی شده است، این دستگاه با یک باتری غول آسای 5000 میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این میزان قدرت برای یک باتری گوشی بسیار زیاد است. همچنین در نظر داشته باشید که با وجود پردازنده مدل استاندارد اسنپدراگون 626، عمر باتری شیائومی می مکس 2 فوق العاده است و مدت زمان زیادی دوام می‌آورد.

از طرف دیگر، احتمالا می مکس 2 از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و از اندروید 7.1 نوقا به عنوان سیستم عامل استفاده خواهد کرد. علاوه بر این مدل استانداردی که در بالا گفته شد، شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که یک مدل دیگر از این گوشی هم وجود خواهد داشت که از مدل استاندارد آن پیشرفته تر است و چیپست قوی تر و در نتیجه پردازنده قوی تری دارد (انتظار می‌رود این چیپست، اسنپدراگون 660 باشد).

بنابر چیزهایی که تا الان می‌دانیم و شنیده ایم، این دو مدل از گوشی می مکس 2 تقریبا شبیه به یکدیگرند؛ اما باز هم خودتان را آماده کنید! چرا که مدل دوم و پیشرفته تر این گوشی قطعا قابلیت‌های دیگری هم دارد که هنوز اطلاعاتی در مورد آن‌ها در دسترس نیست.

اگر بخواهیم قیمت شیائومی می مکس 2 را بررسی کنیم باید بگوییم که نسخه اول 217 دلار (8,292,221 ریال) و نسخه دوم و پیشرفته تر 246 دلار (9,400,398 ریال) قیمت دارند.

جهت دریافت اخبار بیشتر در مورد این گوشی با ما همراه باشید.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر