coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی می نوت 3 با قدرتی خارق العاده به زودی معرفی خواهد شد

پس از به تأخیر افتادن زمان معرفی شیائومی می 6، اخبار جدید از این کمپانی و فبلیت جدیدش یعنی شیائومی می نوت 3 منتشر شد. به نظر می‌رسد که این گوشی در نیمه اول سال 2017 میلادی معرفی شود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا از جزئیات بیشتر مربوط به گوشی جدید شیائومی مطلع شوید.

همانطور که می دانید، همه ما به نوعی از کمپانی شیائومی فریب خوردیم؛ چرا که این کمپانی چینی گوشی‌های هوشمند، پیش‌تر اعلام کرده بود که قرار است پرچمدار جدید خود در سال 2017، یعنی شیائومی می 6 (Mi 6) را در روز 11 آوریل (22 فروردین) معرفی کند. با این حال همانطور که خود شاهد آن بودید این اتفاق رخ نداد و مشخص شد که تاریخ دقیق رونمایی از گوشی هوشمند می 6، روز 19 آوریل (30 فروردین) خواهد بود.

پس از انتشار این خبر، گمان کردیم که تا روز معرفی از حجم اخبار و شایعات پیرامون کمپانی شیائومی کاسته خواهد ش؛ اما نه تنها که این اتفاق رخ نداد، بلکه اخبار و شایعات جدیدی از خط تولید می نوت (Mi Note) که فبلت های رده بالایی را دارا است، شنیده می‌شود.

این گزارش‌ها از سوی منبع ناشناسی چینی منتشر شده که ادعا دارد شیائومی می نوت 3 یک گوشی هوشمند خارق العاده و قدرتمند خواهد بود. گفته می‌شود در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 835 و یک رم 8 گیگابایتی استفاده خواهد شد. این گوشی از دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی برخوردار بوده و صفحه نمایش آن نیز 5.7 اینچ خواهد بود. در گزارش‌ها آمده است که برروی این گوشی، همانند می نوت 2، یک باتری بزرگ 4070 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد شد.

اگر متعجب شده‌اید که چرا قبلا درباره گوشی می نوت 2 چیزی نشنیده‌اید، باید بگوییم که بر اساس گزارش‌ها، این گوشی گرفتار مشکلاتی در زمان تولید شده است. می نوت 2 اولین گوشی هوشمند کمپانی شیائومی با دو لبه خمیده بود، دقیقا مثل همان چیزی که در صفحه نمایش گوشی‌های اج سامسونگ شاهد آن بودیم.

با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که شیائومی می نوت 3 از صفحه نمایش منحنی برخوردار خواهد بود، این بدین معناست که کمپانی شیائومی فرایند تولید خود را بهبود بخشیده است. شایعاتی وجود دارد که می گویند از این گوشی هوشمند در سه ماهه دوم سال 2017 میلادی پرده برداری خواهد شد. این مورد نیز می‌تواند قابل باور باشد، چرا که خط تولید این سری گوشی‌ها تاکنون یک چرخه ثابت نداشته است.

اولین گوشی سری می نوت در ژانویه 2015 و می نوت 2 نیز در اکتبر 2016 معرفی شدند. با فرض اینکه شایعه مربوط به مشکلات و مسائل مربوط به تولید صحیح باشند، با توجه به بهبود فرایند تولید و ارتقا سخت افزارها می‌توان فهمید که چرا کمپانی شیائومی با اینکه هنوز مدل قبلی خود را روانه بازار نکرده در ارائه مدل جدیدتر، یعنی شیائومی می نوت 3 اصرار دارد.

حالا این سؤال بوجود می‌آید که آیا این گوشی در بازارهای غربی نیز ارائه خواهد شد؟ کمپانی شیائومی خیلی وقت پیش وعده عرضه در ایالات متحده آمریکا را داده بود، بنابراین، به زودی به این وعده عمل خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که در سال 2017 نیز این اتفاق رخ نخواهد داد. به هرحال، می‌توانید عکس‌های مربوط به مدل قبلی می نوت، یعنی شیائومی می نوت 2 را مشاهده کنید.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر