;
coinex

گلکسی اس 8 سامسونگ رکورد پیش فروش در کره جنوبی را شکست

گلکسی اس 8

پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 توانست در کشور خود، کره جنوبی پیش فروش خوبی داشته باشد و باعث جا به جا شدن رکوردها شود. حدود دو روز پیش بود که سامسونگ اعلام کرد اس 8 و اس 8 پلاس رکورد نوت 7 راشکسته اند، حال فروش این گوشی‌ها بازهم بیشتر و بیشتر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا این موضوع را با اظهارات مدیر بخش موبایل سامسونگ، بیشتر بررسی کنیم.

دو روز پیش بود که گزارشی مبنی بر اینکه پیش فروش گوشی‌های گلکسی اس 8 (Galaxy S8) سامسونگ در کره جنوبی، رکورد پیش فروش گلکسی نوت 7 در این کشور را شکست، منتشر شد. گفته می‌شود در مجموع تنها پس از گذشت دو روز از آغاز پیش فروش این گوشی‌ها، چیزی نزدیک به 550 هزار دستگاه به فروش رسید. سپس سرعت فروش این دستگاه به صورت طبیعی نسبت به روزهای اول با افت کمی روبرو شد، اما با این حال هنوز با قدرت زیادی به فروش می‌رسید.

با توجه به گفته‌های روزنامه کره هرالد (Korea Herald)، پیش فروش گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از 700 هزار دستگاه نیز عبور کرده است.

دی جی کو (DJ Koh)، مدیر بخش موبایل سامسونگ در یک کنفرانس رسانه‌ای در دفتر خود در سئول بیان کرد:

“728 هزار دستگاه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تا روز چهارشنبه در کشور کره جنوبی به فروش رسیده است. هدف ما این است که تا قبل از انتشار رسمی و جهانی این گوشی‌های هوشمند، از مرز فروش 1 میلیون دستگاه عبور کنیم.”

زمانی که از دی جی کو درباره فروش این گوشی‌ها در ایالات متحده آمریکا پرسیده شد، پاسخ داد، اگرچه ما قادر به آشکار کردن رقم دقیق نیستیم، اما بایستی بگوییم که گلکسی اس 8 در ایالات متحده آمریکا نسبت به نسل قبلی خود، یعنی گلکسی اس 7 فروش بیشتری داشته است.

کمپانی سامسونگ به منظور افزایش و فروش بیشتر، یک استراتژی نسبتاً تهاجمی بازاریابی به کار گرفته و همانطور که پیداست، به نظر می‌رسد این استراتژی به خوبی جواب داده است. با این حال، مدیر بخش موبایل سامسونگ بیان کرده که قیمت گلکسی اس 8 همانند سری قبل این گوشی‌هاست تا بتواند اعتماد از دست رفته کاربران پس از فاجعه نوت 7 را دوباره بدست آورد.

“ما باتری بیش از 200 هزار دستگاه نوت 7 و پس از آن 100 هزار دستگاه گلکسی اس 8 را مورد بررسی و آزمایش قرار دادیم. با قاطعیت تمام می گوییم که گلکسی اس 8 کاملاً ایمن و سالم است، با خیال راحت از این گوشی استفاده کنید.” اظهارات دی جی کو، مدیر بخش موبایل سامسونگ.

گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس روز 21 آوریل (1 اردیبهشت) عرضه خواهند شد. قطعاً بسیاری از کاربران کنجکاو هستند که ببینند تا پیش از آن روز، این کمپانی موفق می‌شود 1 میلیون دستگاه را در کشور خود، یعنی کره جنوبی به فروش برساند یا خیر، پس از آن بایستی دید که آیا سامسونگ خواهد توانست همین موفقیت را در سطح جهانی دوباره تکرار کند؟

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر