;
coinex

شایعات منتشر شده از نوکیا 9 انتظارها از این گوشی را به شدت بالا برده است

نوکیا 9

کمپانی اچ ام دی گلوبال از چند ماه قبل برنامه خود مبنی بر انتشار گوشی های اندرویدی در سال 2017 را اعلام کرده بود. در میان همه آن‌ها، نوکیا 9 که پرچمدار آینده این کمپانی است، تنها گوشی رده بالایی خواهد بود که توان رقابت با سایر ابر قدرت‌ها را خواهد داشت. مشخصات منتشر شده از این گوشی اگر چه رسمی نیستند، اما از آمدن یک ابر گوشی هوشمند خبر می‌دهند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با پرچمداره آینده نوکیا آشنا شویم.

نوکیا 9 (Nokia 9)، پرچمدار آینده کمپانی اچ ام دی گلوبال (HMD Global)، قرار است یک ابر قدرت در میان گوشی‌های هوشمند باشد. تا کنون مشخصات و ویژگی‌های مختلفی از این گوشی منتشر شده است، اگر این اخبار و اطلاعات صحت داشته باشند و نوکیا 9 واقعاً همین گوشی هوشمندی که توصیف می‌شود باشد، فوق العاده خواهد بود. در صفحه Phone Designer در فیسبوک پیشبینی می‌شود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با نسبت ابعاد 2:1 باشد، همچنین گفته می‌شود که این گوشی با وجود حاشیه‌های باریک دور صفحه نمایش از بلندگو جلو استریو شیکی برخوردار خواهد بود.

مشخصات گوشی نوکیا 9

ظاهراً برروی گوشی نوکیا 9 سیستم عامل اندروید O اجرا خواهد شد، همچنین یک سیستم دوربین دوگانه نیز در پشت این گوشی قرار خواهد گرفت. بر طبق گفته‌ها و توصیف‌ها، این گوشی دارای یک طراحی تمیز، شیک، تأثیر گذار، یکپارچه و زیبا خواهد بود. از آنجایی که در حال حاضر تمامی تولید کنندگان به تکنولوژی‌های صفحه نمایش و مهندسی‌های جدید برای تولید گوشی‌های خارق العاده دسترسی دارند، مشخصات نوکیا 9 همان چیزی است که ما از گوشی‌های رده بالای آینده انتظار داریم.

شایعات حاکی از آن است که نوکیا 9 ، پرچمدار آینده کمپانی اچ ام دی گلوبال و نوکیا، در سه ماهه سوم سال 2017 میلادی منتشر خواهد شد و طرفدارانی که مدت‌هاست انتظار گوشی جدیدی از نوکیا را می‌کشند، راضی خواهد کرد. هنوز هیچ چیز رسمی نشده و اطلاعات کافی در دسترس نیست، اما شایعات بزرگی وجود دارد که از مجهز بودن نوکیا 9 به یک پردازنده اسنپدراگون 835، لنز زایس، تکنولوژی صدای سه بعدی یا 360 درجه، مقاومت در برابر آب و بسیاری ویژگی‌های خوب دیگر خبر می‌دهند.

اچ ام دی گلوبال، کمپانی که هم اکنون صاحب برند نوکیا است و از کارمندان سابق آن استفاده می‌کند، در سال 2017 میلادی پنج گوشی هوشمند اندرویدی دیگر نیز ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به منابع موجود، از جزئیات دیگر گوشی‌ها نیز آگاه شوید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر