;
coinex

ایروموبیل از ماشین پرنده خود رونمایی می‌کند

ایروموبیل از ماشین پرنده خود رونمایی می‌کند
کمپانی سازنده ماشین های پرنده در اسلواکی، ایروموبیل (AeroMobil)، خود را آماده می کند تا در آخر هفته جاری محصول دیدنی خود را به نمایش بگذارد. با تکرا همراه باشید تا نگاهی اجمالی به این ماشین پرنده داشته باشیم.

با انتشار این خبر، ایروموبیل آمادگی خود را برای راه اندازی هواپیمایی که می تواند در جاده ها نیز به حرکت درآید، اعلام کرد. این ماشین پرنده جدید در تاریخ 20 آوریل برابر با 31 فروردین ماه در نمایشگاه Top Marques که در موناکو برگزار می‌شود، رخ نشان داده و پیش فروش آن از همین امسال آغاز خواهد شد.

ماشین پرنده ایروموبیل

ماشین پرنده ایروموبیل

نمی دانم که این خبر می تواند انتظار شما از یک ماشین پرنده را برآورده سازد یا خیر؛ اما اگر از ایروموبیل انتظار یک نشست و پرواز عمودی به سبک هواپیماهای عمود پرواز (VTOL) را دارید، پس باید گفت که ماشین پرنده ایروموبیل نمی تواند این خواسته شما را برآورده کند!

اما اگر ماشینی می خواهید که بتواند شما را از منزل به یک فرودگاه برده و سپس با همان ماشین از روی باند پرواز بلند شده، کیلومترها در هوا پرواز کرده و سپس در باند فرودگاه مقصد بر روی زمین فرود بیاید، ماشین پرنده ایروموبیل یک انتخاب کاملا ایده آل است.

این وسیله نقلیه هم برای جاده ساخته شده و هم با مقررات هوایی سازگار شده است و اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند این دو کار را به سادگی انجام دهد، پس ایروموبیل یک وسیله مناسب خواهد بود.

این وسیله نقلیه بر روی جاده یک خودروی دو نفره آینده نگرانه است که بال های آن به سمت عقب خودرو جمع شده است. چرخ های ایروموبیل در هنگام پرواز برای آیرودینامیک بهتر به سمت داخل جمع می شود و در هنگام حرکت روی جاده باز شده و فاصله بین دو محور آن گسترده‌تر می‌شود.

ماشین پرنده ایروموبیل

اگر این محصول شبیه به نمونه اولیه ایروموبیل 3.0 باشد، فضای داخلی آن با گیج ها و نمایشگرهایی که بر روی داشبورد آن قرار گرفته، چیزی شبیه به داخل کابین هواپیما خواهد بود.

پس از رسیدن به یک فرودگاه، ایروموبیل از طریق فشردن یک دکمه در حالت پرواز قرار می‌گیرد، بالها به اطراف بدنه باز شده و قدرت از چرخ های جلو به عقب منتقل شده تا ماشین پرنده بتواند در حالت بلند شدن قرار بگیرد.

انتخاب برای خرید ایروموبیل به عنوان یک ماشین رودستر یا یک هواپیما کمی تامل برانگیز است. اگر به این وسییله نقلیه به عنوان یک هواپیما نگاه می‌کنید که می‌تواند بر روی جادن نیز حرکت کند، پس حتما آن را تهیه کنید.

این ماشین می‌تواند در هنگام رانندگی در جاده درست به مانند یک لامبورگینی چشمها را به سمت خود برگرداند؛ هر چند که برچسب قیمتی چند صد هزار یورویی آن برای هر خریداری مناسب به نظر نمی‌رسد.

ماشین پرنده ایروموبیل

شما برای پرواز با ماشین پرنده ایروموبیل نیاز به گواهینامه خلبانی خواهید داشت. ما مشتاقانه در انتظار رونمایی رسمی این ماشین پرنده در 31 فروردین ماه هستیم، روزی که به احتمال بسیار زیاد، قیمت آن نیز به طور رسمی اعلام خواهد شد.

.

منبع: newatlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر