;
coinex

تصویر قاب گوشی شیائومی می 6 از دوربین دوگانه در این دستگاه خبر می دهد

گوشی شیائومی می 6 در تاریخ 19 آوریل راه اندازی خواهد شد؛ با اینحال اخبار و شایعات پیرامون آن همچنان ادامه داشته و مشخصات آن را آشکار می کنند.

تصویر جدیدی که از این پرچمدار شیائومی منتشر شده، از وجود تنظیمات دوربین دوگانه در این دستگاه خبر می دهد. همچنین، یک بریدگی عمودی نیز برای فلاش LED طراحی شده است.

با توجه به تصویر زیر، به نظر می رسد که گوشی شیائومی می 6 از لبه های خمیده برخوردار باشد؛ با اینحال انتظار می رود که این دستگاه به گوشی شیائومی می 5 شباهت داشته باشد. علاوه بر این، به نظر می رسد که قاب پشتی گوشی شیائومی می 6 از جنس مواد سرامیکی باشد.

شایعات اخیر حاکی از آن هستند که لبه های سمت راست و چپ در قسمت جلو و عقب جدیدترین پرچمدار شیائومی از یک طراحی خمیده برخوردار خواهند بود. همچنین گفته می شود که قابلیت مقاومت در برابر آب و خاک با امتیاز IP67 یا IP68 نیز در این دستگاه تعبیه شود. این احتمال نیز وجود دارد که جک هدفون استاندارد 3.5 میلیمتری از گوشی شیائومی می 6 حذف شود. قسمت پایینی این گوشی به دو اسپیکر مجهز شده که یک پورت یو اس بی نوع سی، آنها را از هم جدا می کند.

گوشی شیائومی می 6 از تراشه ی اسنپ دراگون 835 برخوردار خواهد بود.

سایر مشخصات گوشی شیائومی می 6

گوشی شیائومی می 6 از تراشه ی اسنپ دراگون 835 برخوردار خواهد بود. انتظار می رود که این پرچمدار شیائومی با سه قابلیت آپگرید شده همراه باشد. آولین آپگرید به سیستم دوربین دوقلو مربوط می شود که در قاب پشتی دستگاه تعبیه خواهد شد. دومین آپگرید از مجهز بودن به رم 6 گیگابایتی در شیائومی می 6 خبر می دهد؛ علیرغم اینکه تنها دو روز تا زمان راه اندازی باقی مانده، همچنان انتظار داریم که شیائومی، آخرین آپگرید خود را آشکار کند.

شایع شده که گوشی شیائومی می 6 در دو اندازه ی مختلف عرضه خواهد شد؛ مدل اول با اندازه ی 5.15 اینچ مجهز به نمایشگر تمام اچ دی با باتری 3200 میلی آمپر ساعتی است و نسخه ی دوم، یک دستگاه بزرگ تر در اندازه ی 5.7 اینچ، مجهز به نمایشگر تمام اچ دی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. قیمت اولیه ای که برای مدل کوچکتر در نظر گرفته شده، 290 دلار است و مدل بزرگ تر با قیمت 435 دلار به فروش می رسد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر