;
coinex

نمایشگر ال جی وی 30 یک پنل اولد منحنی قابل انعطاف خواهد بود

نمایشگر ال جی وی 30 یک پنل اولد منحنی قابل انعطاف خواهد بود

گوشی ال جی V20 اولین گوشی هوشمندی بود که به دریافت اندروید 7.0 نوقا مفتخر شد. این گوشی پرچم‌دار با مشخصات بسیار خوبی معرفی شد. دوربین دوگانه و تراشه 323 بیتی Quad DAC که به کاهش 50 درصدی سر و صدای محیط منجر می‌شود، از ویژگی‌های بارز این اسمارت فون است.

اگر گوشی ال جی وی 20 یک گوشی عالی باشد، شایعات اولیه درباره گوشی ال جی V30 حکایت از یک دستگاه شگفت انگیز دارد.

بر اساس انتشار شایعات اولیه، نمایشگر ال جی وی 30 یک صفحه نمایش اولد منحنی خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید، کمپانی ال جی، نمایشگر منحنی اولد گوشی می نوت 2 شیائومی را نیز تهیه کرده بود. اکنون خبر می رسد که نمایشگر ال جی وی 30 نه تنها یک نمایشگر منحنی است، بلکه یک پنل قابل انعطاف نیز خواهد بود.

اگر چه تولید انبوه پنل اولد انعطاف پذیر برای شیائومی می نوت 2 با مشکل مواجه شد؛ اما با توجه به اخبار رسیده از کره جنوبی، کمپانی ال جی به یک تکنیک بهتر برای تولید انبوه پنل های اولد انعطاف پذیر دست یافته است.

نمایشگر ال جی وی 30
گوشی ال جی وی 20

علاوه بر نمایشگر ال جی وی 30 این کمپانی کره ای، این نوع نمایشگر را برای نسل بعدی از محصولات سری می نوت شیائومی نیز تهیه خواهد کرد. نسلی که به احتمال بسیار زیاد با شیائومی می نوت 3 قدرتمندتر ظاهر خواهد شد.

گوشی ال جی V30 انتظار می‌رود که در نیمه دوم امسال از راه برسد و درست به مانند گوشی ال جی جی 6 از یک قاب نازک برخوردار شود. علاوه بر این ویژگی‌ها، گفته می‌شود که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز بوده که با 4 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد شد. این درحالیست که برخی از شایعات به وجود حافظه رم 6 گیگابایتی اشاره دارند!

درباره این پرچمدار بعدی کره حرف و حدیث های بسیاری در جریان است. دوربین اصلی دوگانه، تراشه صوتی با چهار مبدل دیجیتال به آنالوگ و دوربین دوگانه سلفی برخی از ویژگی‌های بارز این گوشی هوشمند خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر