;
coinex

بازی Call Of Duty World War II تایید شد

بازی Call Of Duty World War II

همانطور که می‌دانید سری بازی‌های Call Of Duty از دسته بازی‌های پرطرفدار هستند که با ورود هر نسخه جدید رکورد فروش بی‌ نظیری از آن در کنسول‌های مختلف به ثبت می‌رسد. اگر به یاد داشته باشید ماه گذشته خبرهایی درباره نسخه جدید این بازی منتشر شد. تصویر فاش شده از این بازی نشان می‌داد که اکتیویژن قصد دارد نسخه جدید این بازی را بر اساس جنگ جهانی دوم طراحی کند. آنطور که پیدا است تمام شایعات درست بود و اکنون بازی Call Of Duty World War II تایید شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ماه گذشته شایعات متعددی درباره بازی Call Of Duty World War II منتشر شد که شامل جزئیات بازی هم بود، البته این خبرها یا افشاگری‌ها بیشتر در توییتر انجام می‌شد. به نظر می‌رسد که این بازی در تاریخ 26 آوریل 2017 برابر با 6 اردیبهشت ماه جاری آشکار خواهد شد.

حال به غیر از تصویر منتشر شده اخباری منتشر شده که تایید می‌کند نسخه جدید بازی Call Of Duty بر اساس جنگ جهانی دوم است. برخی بر این باورند که اکتیویژن با این کار در اصل از زمان صرفه جویی می‌کند و بودجه کمتری را هم مصرف خواهد کرد، چراکه می‌تواند به سادگی از محیط‌های نسخه‌های گذشته استفاده کند. به هر حال انتظار می‌رود که بازی Call Of Duty World War II با دیگر نسخه‌ها متفاوت باشد و جدا از بحث محیطی عملکرد خوبی را هم در جلوه‌های گرافیکی داشته باشد.

متن توییت شده :

WWII confirmed. Watch the worldwide reveal of #CODWWII on 4/26 at 10AM PDT/1PM EDT: https://t.co/JtAxQQV4zNpic.twitter.com/culgG1ZQmz

— Call of Duty (@CallofDuty) April 21, 2017

سال گذشته نسخه Infinite Warfare فروش بسیار بالایی را داشت؛ اما به نظر می‌رسد که علاقه مندان این بازی سبک فوق را دوست ندارند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید درباره نسخه جدید Call Of Duty که در محیط جنگ جهانی دوم خواهد بود باشیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر