;
coinex

طراحی هواوی آنر 9 مشخص شد؛ گوشی هوشمندی شبیه به شیائومی می 6

طراحی هواوی آنر 9 مشخص شد؛ گوشی هوشمندی شبیه به شیائومی می 6
هواوی سال گذشته گوشی آنر 8 را عرضه کرد و اکنون تصویری در فضای مجازی منتشر شده که به جانشین این گوشی نسبت داده می‌شود. این تصویر گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که بسیار به شیائومی می 6 شبیه است؛ بنابراین با این که کمی شک و تردید وجود دارد، اما گفته می‌شود که این تصویر مربوط به هواوی آنر 9 است.

اولین چیزی که باعث ایجاد شک و شبهه می‌شود، این واقعیت است که تصویر گوشی هوشمند منتسب به هواوی آنر 9 با رنگ آبی و پنل پشتی براق به طرز قابل توجهی شبیه به پرچمدار جدید شیائومی است. پنل جلویی آن نیز با یک دکمه اصلی بیضوی شکل، خروجی صدای گوشی و دوربین سلفی آن کاملا شبیه به شیائومی می 6 است.

البته لازم به ذکر است که هواوی آنر 8 سال گذشته نیز طراحی شبیه به این تصویر دارد، به جز قسمت پایینی پنل جلویی آن که کمی متفاوت تر بود. در آنر 8 لوگوی Honor در قسمت پایین قاب جلویی قرار گرفته و اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پشتی تعبیه شده است.

هواوی آنر 9

طراحی منتسب به هواوی آنر 9 در هاله ای از ابهام

یکی دیگر از چیزهایی که باعث شک و گمان درباره این گوشی می‌شود، راه اندازی اخیر گوشی هواوی آنر 8 پرو است. این گوشی که با نام هواوی آنر وی 9 معرفی شده، به تازگی در برخی از کشورها عرضه شده است؛ بنابراین شاید کمی زود باشد که جانشینی برای آن معرفی گردد!

البته تصویر منتشر شده جزئیات دیگری را نیز بازگو می‌کند. دوربین دوگانه اصلی و فلش LED به خوبی در پنل پشتی قابل رویت است و موقعیت قرارگیری دکمه ها در اطراف قاب آن درست شبیه به هواوی آنر 8 است.

با اینکه ادعا می‌شود که تصویر منتشر شده، مربوط به گوشی هواوی آنر 9 است؛ اما هنوز برای اطمینان درباره واقعی بودن آن، اندکی زود است. با ما همراه باشید، مسلما در روزهای آینده خبرهای موثق تری به گوش خواهد رسید.

اما شما چگونه فکر می‌کنید؟ به نظر شما ممکن است که این طراحی متعلق به هواوی آنر 9 باشد؟!

طراحی هواوی آنر 9

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر