;
coinex

تاریخ اکران فیلم شکل آب اثری از «گیرمو دل تورو» مشخص شد

تاریخ اکران فیلم «شکل آب» از «گیرمو دل تورو» مشخص شد

تاریخ اکران فیلم جدید گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro)، نویسنده و کارگردان مکزیکی که قبلا فیلم‌هایی همچون هزارتوی پن (Pan’s Labyrinth) و قله‌ای به رنگ خون (Crimson Peak) را کارگردانی کرده است، مشخص شد. این فیلم شکل آب (The Shape of Water) نام دارد و قرار است در هفده آذر 1396 (هشتم دسامبر 2017)، یعنی فصل جوایز که لیست نامزدهای جوایز هالیوودی مشخص می‌شود، اکران شود.

فیلم شکل آب با پس زمینه جنگ سرد بوده و داستانی دیگر از پریان و با مضمونی آخر الزمانی را روایت می‌کند که در آن الیسا، با بازی سالی هاوکینز (Sally Hawkins)، در یک آزمایشگاه محرمانه دولتی کار می‌کند. در آنجا، او و همکارش، با بازی اکتیویا اسپنسر (Octavia Spencer)، آزمایشی طبقه بندی شده را از یک مرد که از جنس آب است، با بازی دوگ جونز (Doug Jones)، کشف می‌کنند.

گفته شده که فیلم شکل آب ، تصویری صمیمی‌تر نسبت به آثار پیشین او همچون هزارتوی پن و ستون فقرات شیطان  (The Devil’s Backbone)، در عین حال هم تولید گسترده‌تری، همچون حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim) و قله‌ای به رنگ خون دارد. این فیلم در زمانی اکران می‌شود که استودیوهای فیلم سازی مشغول جمع آوری جوایز خود هستند، و جای گفتن دارد که فیلم هزارتوی پن (2006)، در بخش‌های زیادی نامزد جایزه اسکار شد و در نهایت جایزه اسکار بهترین کارگردانی هنری، بهترین فیلمبرداری و بهترین گریم را از آن خود کرد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر