;
coinex

برخی از کاربران از اشکالات عملکرد شارژ بی سیم گلکسی اس 8 خبر داده اند

برخی از کاربران از اشکالات عملکرد شارژ بی سیم گلکسی اس 8 خبر داده اندعملکرد شارژ بی سیم گلکسی اس 8 دچار مشکل شده است.

عجیب نیست که گوشی های هوشمندی که به تازگی راه اندازی می شوند، با برخی مشکلات جدید روبرو شوند؛ برای مثال، کمپانی سامسونگ اخیرا با آپدیت جدید خود توانست اشکلات مربوط به قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8 را برطرف کند. اما متاسفانه، به تازگی برخی از کاربران این دستگاه از اشکال در عملکرد شارژ بی سیم گلکسی اس 8 خبر داده اند.

تعدادی از کاربران گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس مدعی شدند که نمی توانند دستگاه های خود را با استفاده از پد شارژ سریع سامسونگ، شارژ کنند. برخی از آنها متوجه شدند که پد های شارژ قدیمی تر، با وجودیکه از استاندارد Qi برخوردار هستند، کارآمد نبوده و با گوشی های جدیدتر سازگار نیستند.

یک راهکار موقت پیشنهاد شده، به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از یک دستگاه تطبیقی شارژ سریع غیر از سامسونگ، گوشی های خود را با سرعت کمتری شارژ کنند. برخی کاربران نیز نوتیفیکیشنی را دریافت می کنند که از متوقف شدن شارژ بی سیم خبر می دهد.

گفته می شود که سامسونگ سازگاری شارژ سریع بی سیم با پدهای قدیمی را با گوشی های جدیدتر متوقف کرده تا از اشکالات احتمالی باتری گلکسی اس 8 جلوگیری کند. در این صورت، سامسونگ باید این موضوع را به اطلاع مشتریان خود برساند، تا آنها تصور نکنند که گوشی های جدیدشان با مشکل مواجه شده است.

علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که اشکال در عملکرد شارژ بی سیم گلکسی اس 8 به یک باگ سخت افزاری مربوط باشد که به راحتی می توان آن را با یک آپدیت نرم افزاری برطرف کرد.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر