;
coinex

مشخصات گوشی میزو ای 2 پس از دریافت تاییدیه TENAA منتشر شد

مشخصات گوشی میزو ای 2 پس از دریافت تاییدیه TENAA منتشر شدمشخصات گوشی میزو ای 2 در وبسایت تنا منتشر شد. این گوشی میان رده، فردا طی رویداد میزو راه اندازی خواهد شد.

نکته ی قابل توجه درباره ی گوشی میزو ای 2 ، فلاش LED است که در نوار آنتن آن تعبیه شده است. تصاویری که تا امروز منتشر شده، نشان می دهد که احتمالا، بیش از دو LED برای این دستگاه در نظر گرفته شده، اما تعداد دقیق آن مشخص نیست. به نظر می رسد که چهار ال ای دی تعبیه شده، اما برخی به عدد 8 نیز اشاره کرده اند.

گوشی میزو ای 2 در دو مدل عرضه خواهد شد؛ یکی از مدل ها با شماره M741A و دیگری با شماره مدل M714Y معرفی می شوند. معتقدیم که حروف A و Y از سیستم عامل های اندروید و YanOS خبر می دهند؛ هرچند که با توجه به لیست تنا، هر دو دستگاه از سیستم عامل YanOS برخوردار خواهند بود.

نکته ی قابل توجه درباره ی گوشی میزو ای 2 ، فلاش LED است که در نوار آنتن آن تعبیه شده است.

مشخصات گوشی میزو ای 2

گوشی میزو E2 از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. این دستگاه با حافظه های متعددی عرضه خواهد شد؛ نسخه ی رم 2 گیگابایتی با حافظه ی 16 گیگابایت، نسخه ی رم 3 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایت و نسخه ی رم 4 گیگابایتی با حافظه ی 64 گیگابایت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تامین قدرت تمامی این نسخه ها را یک پردازنده ی هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.35 گیگاهرتز به عهده خواهد داشت. گفته می شود که یکی از دو تراشه ی هلیو P20 یا P25 در گوشی میزو ای 2 قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند از قابلیت نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 128 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نیز برای میزو ای 2 در نظر گرفته شده که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات را دارد. این دستگاه در ابعاد 153.7 در 75.7 در 7.5 و در وزن 165 گرم تولید می شود. علاقه مندان می توانند یکی از گزینه های رنگی مشکی، نقره ای و طلایی را با قیمت 1699 یوان معادل 247 دلار خریداری کنند. شایعات اولیه که از قیمت 250 دلاری خبر می داد، با استقابل خوبی مواجه نشد؛ اما حداقل می دانیم که یک نسخه ی رم 4 گیگابایتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر