;
coinex

پیش فروش گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس یک رکورد جدید بر جای گذاشت

گلکسی اس 8

چندی پیش از پرچمدار های جدید سامسونگ رونمایی شد و این گوشی‌ها برای پیش فروش برروی سایت‌ها قرار گرفتند، چیزی نگذشت که بر خلاف انتظارها، پیش فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس رکورد ها را برای این کمپانی شکست و باعث یک بازگشت با شکوه برای سامسونگ شد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

پیش از رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Galaxy S8) سامسونگ در ماه گذشته، مدیران این کمپانی بدون شک در وضعیت خوبی قرار نداشتند، چرا که از آینده گوشی جدید خود بی خبر بودند. قطعاً کسی نمی‌دانست که بازخورد مردم نسبت به پرچمدار جدید این کمپانی تنها پس ازگذشت 6 ماه از فاجعه گلکسی نوت 7، فبلتی که با استفاده از باتری‌های نا مطمئن هر دستگاه آن تبدیل به یک ماده قابل انفجار شده بود، چگونه خواهد بود. قطعاً این فاجعه چیزی بود که سامسونگ نمی‌خواست برای همیشه برروی نام تجاری و برندش باقی بماند.

در اوایل سال جاری، سامسونگ اعلام کرد که یک طرح برای تست باتری‌ها در 8 مرحله دارد تا کاربران و مصرف کنندگان را متقاعد سازد که گوشی‌های سامسونگ ایمن خواهند بود. پس از این بود که کمپانی سامسونگ از پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 8 رونمایی کرد. طراحی خیره کننده و تأثیر گذار پرچمدار جدید این کمپانی باعث شد که کاربران تمام اتفاقات مربوط به گلکسی نوت 7 را فراموش کرده و دید خود نسبت به کمپانی سامسونگ را عوض کنند. در واقع این ادعا حاصل نتایج بدست آمده از پیش فروش گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس است که زمان آن در نیمه شب پنجشنبه گذشته به پایان رسید و تعداد دستگاه‌های پیش خرید شده یک رکورد جدید را برای این کمپانی به ثبت رساند.

آمار نشان می‌دهد در مقایسه با پیش فروش گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج در سال گذشته، پیش فروش گوشی‌های گلکسی اس و گلکسی اس 8 پلاس چیزی حدود 30 درصد افزایش داشته است. این نکته می‌تواند یک درس ارزشمند برای سایر کمپانی‌ها باشد. حتی اگر دستگاه با شکست بدی مواجه شود، اگر با قدرت بیشتری برگشت و از اشتباه‌ها درس گرفت، مردم آماده پذیرش دوباره خواهند بود. درواقع این همان چیزی بود که سامسونگ با آن روبرو شد، یک شکست فاجعه بار برای یک برند بزرگ باعث از بین رفتن اعتمادها و اعتبار شد، اما برگشت با قدرت بیشتر باعث شد که دوباره این کمپانی اعتبار خود را به دست آورده و با استقبال خوب کاربران روبرو شود.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر