;
coinex

دستیار مجازی سیری می تواند پیام های واتساپ را با صدای بلند بخواند

دستیار مجازی سیری می تواند پیام های واتساپ را با صدای بلند بخوانداز حالا به بعد، کاربران گوشی ها و آیپدهای اپل به سادگی می توانند از سیری بخواهند که پیام های دریافت شده در واتساپ را با صدای بلند بخواند.

شاید دستیار مجازی سیری نتواند همچون دستایاران مجازی دیگر مثل آمازون الکسا و دستیار مجازی گوگل (Google Assistant)، با اپلیکیشن های شخص سوم سازگار باشد، اما فواید بسیاری را برای کاربران خود ارائه می کند. از سال گذشته که یکپارچه سازی سیری با پلتفرم های شخص سوم راه اندازی شد، بسیاری از اپلیکیشن ها از آن استقبال کرده و فرصتی را در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار دادند تا بسیاری از فعالیت های خود را آسان تر کرده و آنها به کمک دستیار مجازی سیری انجام دهند. برای مثال، واتساپ از شهریور سال گذشته به کاربران اجازه داد تا پیام ها را با استفاده از صدا ارسال کنند؛ اما آخرین آپدیت دستیار مجازی سیری می تواند پیام های دریافت شده را با صدای بلند، برای کاربر خود بخواند.

به محض اینکه تنظیمات جدید را دریافت کنید، با درخواست ساده ی “Hey Siri, read my last WhatsApp message”، از سیری می خواهید که جدیدترین پیام ها را بخواند. به این ترتیب می توانید به سرعت از جدیدترین پیام هایی که دریافت می کنید، مطلع شوید؛ البته مهم تر از همه اینکه اگر در حال رانندگی باشید، می توانید تمام مدت به جاده خیره شده و در عین حال، از پیام های جدید باخبر شوید.

لازم به ذکر است که کاربران گوشی ها و آیپدها باید از iOS 10.3 یا نسخه های جدیدتر برخوردار باشند تا بتوانند از این آپدیت جدید بهره مند شوند. کمپانی واتساپ که تحت تملک فیسبوک است، ترفندهای جدیدتری را نیز به تب Calls، Contac Info و Group Info اضافه کرده است.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر