;
coinex

میزو E2 رسما معرفی شد؛ گوشی هوشمند دیگری در چین رخ نشان داد

میزو E2 رسما معرفی شد؛ گوشی هوشمند دیگری در چین رخ نشان داد
کمپانی میزو گوشی هوشمند جدید دیگری را در چین معرفی کرد. گوشی میزو E2 جدیدترین گوشی مقرون به صرفه این کمپانی است که صبح امروز در چین رونمایی شد.

با معرفی این گوشی، مشخص شد که شایعات قبلی منتشر شده، صحت نداشته و گوشی میزو پرو 7 هرگز از راه نخواهد رسید. در هر صورت، گوشی میزو ای 2 دقیقا همان محصولی است که انتظارش می‌رفت، گوشی هوشمندی که چندی پیش توانست تاییدیه تنا را نیز به دست آورد.

طراحی میزو E2

طراحی گوشی میزو ای 2 شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های هوشمند قبلی این برند دارد. دکمه فیزیکال هوم در زیر نمایشگر آن جای گرفته و به عنوان یک کلید چند منظوره و همچنین اسکنر اثر انگشت، انجام وظیفه می‌کند. دکمه های کم و زیاد کردن حجم صدا و دکمه پاور/ قفل در سمت راست آن قرار گرفته و 4 فلش LED به شکل زیبایی در پنل پشتی و در کنار دوربین اصلی آن دیده می‌شود. البته این 4 فلش دو فلش LED دوگانه است که در کنار یکدیگر به شکل جالبی طراحی شده‌اند.

طراحی میزو E2

مشخصات میزو E2

گوشی میزو ای 2 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی هلیو پی 20 به آن قدرت می‌دهد. در کنار این پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی Mali-T880 کارهای گرافیکی را انجام می‌دهد.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 و فناوری فوکوس خودکار در پنل پشتی آن تعبیه شده، در حالی که یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 به عنوان دوربین سلفی در پنل جلویی آن جای گرفته است.

بر اساس گفته های کمپانی میزو، اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند که از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند، تنها در 0.2 ثانیه قفل دستگاه را باز خواهد کرد.

اسمارت فون میزو E2 با اندازه های 7.5 در 75.7 در 153.7 میلی‌متر، 155 گرم وزن داشته و یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی در درون آن جای گرفته است.

مشخصات میزو E2

قیمت میز ای 2

میزو ای 2 با سیستم عامل اختصاصی علی بابا (YunOS) از جعبه خارج شده و در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نسخه 3 گیگابایت رم آن با برچسب قیمتی 189 دلار به فروش رفته و نسخه 4 گیگ رم آن با 232 دلار معامله خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر