coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرحی مفهومی از گوشی نوکیا 8 منتشر شد؛ باز هم دوربین دوگانه رخ نشان داد

طرحی مفهومی از گوشی نوکیا 8 منتشر شد؛ باز هم دوربین دوگانه رخ نشان داد
اچ ام دی گلوبال اخیرا اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند جدیدی را در سه ماهه دوم امسال معرفی خواهد کرد و گوشی نوکیا 8 قطعا یکی از آنهاست. به تازگی طرحی مفهومی از گوشی نوکیا 8 به بیرون درز کرده که می‌تواند گویای شکل و شمایل کلی این دستگاه باشد.

به نظر می‌رسد که گوشی نوکیا 8 با یک دوربین دوگانه عمودی به همراه یک فلش LED دوگانه در پنل پشتی خودنمایی کند و در جلو نیز دارای دکمه فیزیکی اصلی باشد که با اسکنر اثر انگشت به صورت یکپارچه درآمده است. این گوشی ظاهرا دارای یک قاب فلزی بوده و حاشیه‌های بسیار نازکی در اطراف نمایشگر آن وجود دارد. دوربین عقب به نظر می‌رسد که کمی از پنل پشتی بیرون زده است.

دکمه پاور و کلیدهای حجم صدا در سمت راست این گوشی هوشمند قرار گرفته و اسلات سیمکارت در سمت چپ آن تعبیه شده است. اطراف گوشی نوکیا 8 درست به مانند گوشی نوکیا 9 کمی انحنا دارد. گوشه ها نیز به مانند رندرهای ارائه شده از نوکیا 9، به نظر مربع شکل می‌رسند.

دوربین دوگانه گوشی نوکیا 8 دارای یک کلید اختصاصی است

پورت یو اس بی نوع C در پایین این اسمارت فون قرار گرفته و این در حالیست که اسپیکر و کلید مخصوص دوربین دوگانه در کنار آن دیده می‌شود. در مقایسه با گوشی پرچمدار نوکیا 9 این کمپانی، گوشی نوکیا 8 از مشخصات سطح پایین تری برخوردار خواهد بود؛ اما در حال حاضر، جزئیات کمی درباره آن وجود دارد.

انتظار می‌رود که گوشی نوکیا 9 با پردازنده اسنپدراگون 835، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود. یک دوربین دوگانه 22 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و دوربین سلفی آن به یک سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز باشد.

انرژی روزانه نوکیا 9 از یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و گواهینامه IP68 آن شهادت می‌دهد که این دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. اندروید 7.1 نوقا سیستم‌عاملی است که در هر دو گوشی نوکیا 8 و نوکیا 9 مدیریت نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت.

.

منبع: softpedia 

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر