;
coinex

بازگشت دوباره ی گلکسی نوت 7 ؛ نسخه ی مرمت شده این دستگاه با قیمت 620 دلار به فروش می رسد

بازگشت دوباره ی گلکسی نوت 7 ؛ نسخه ی مرمت شده این دستگاه با قیمت 620 دلار به فروش می رسددی ماه گذشته بود که کمپانی سامسونگ به صورت کاملا رسمی اعلام کرد که تحقیقات روی انفجار گلکسی نوت 7 را به پاین رسانده و باتری ها را دلیل مشکلات به وجود آمده دانست. یک ماه بعد از آن بود که رسانه های کره ای حدس زدند که سامسونگ قصد دارد نسخه ی مرمت شده ی گلکسی نوت 7 را با قیمت کمتری به فروش برساند. اطلاعات جدیدتر نیز از کاهش قیمت 250 دلاری آن خبر می دهند.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 در مرداد ماه سال گذشته رونمایی شد و سروصدای زیادی به پا کرد. اما متاسفانه شکوه و عظمت آن به دلیل انفجارهای متعددی که صورت گرفت، به زودی فروکش کرد. این کمپانی پس از دو مرتبه فراخوانی گوشی های نوت 7، بالاخره تصمیم گرفت که فروش این دستگاه را به طور کل متوقف کند. اما در حال حاضر و بنا بر گزارش ET News، نسخه ی تعمیر شده ی گلکسی نوت 7 تا ماه آینده در کره جنوبی عرضه خواهد شد.

این نشریه کره ای اعلام کرده که این فبلت با نام گلکسی نوت 7R عرضه خواهد شد. گفته می شود که این دستگاه با قیمت 620 دلار به فروش خواهد رسید. البته به نظر می رسد که قیمت بالایی برای این نسخه در نظر گرفته شده؛ اما به هر حال از قیمت اولیه ی آن، یعنی 870 دلار کمتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که گلکسی نوت 7R یک دستگاه جدید نیست، اما نسخه ی مرمت شده ی آن را می توان یک گوشی هوشمند جدید به شمار آورد. انتظار می رود که این نسخه نیز با همان طراحی و مشخصات قبلی همراه باشد؛ هرچند که باتری 3500 میلی آمپر ساعتی نسخه ی قبلی، جای خود را به یک باتری کوچکتر 3200 میلی آمپر ساعتی داده است.

گوشی گلکسی نوت 7R اخیرا تاییدیه ی وای فای را دریافت کرده است؛ بنابراین به نظر می رسد که به زودی شاهد بازگشت دوباره ی آن خواهیم بود. در تاییدیه ی وای فای مشخص شد که گلکسی نوت 7 جدید با اندروید 7.0 نوقا همراه خواهد بود.

زمان راه اندازی نسخه ی مرمت شده ی گلکسی نوت 7 که برای ماه ژوئن (خرداد) در نظر گرفته شده نیز یک حرکت استراتژیک است. این دستگاه، دو ماه پس از راه اندازی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، و چند ماه قبل از معرفی گلکسی نوت 8 عرضه خواهد شد. کمپانی سامسونگ طبق یک روال همیشگی، فبلت های سری نوت را در ماه آگوست (مرداد) رونمایی می کند؛ با اینحال انتظار می رود که گلکسی نوت 8، در ماه سپتامبر راه اندازی شود.

به نظر شما، قیمت 620 دلاری برای این دستگاه مناسب است؟ دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)