;
coinex

آتش سوزی آیفون 7 پلاس اپل، خانم چینی صاحب گوشی را ترساند

آتش سوزی آیفون 7 پلاس

امروز خبری از آتش سوزی آیفون 7 پلاس در رسانه‌ها انتشار یافت. به نظر می‌رسد دیگر تنها سامسونگ نیست که محصولاتش دچار آتش سوزی می‌شوند؛ اما علت این حادثه چه بوده است؟ جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

یک خانم چینی با نام مستعار چِن(این شخص اطلاعات دیگری در مورد مشخصات خود به رسانه‌ها نمی‌دهد)، در خانه خود در نینجانگ مشغول استراحت بود؛ چند روز پیش خانم چن نیمه شب در خانه خود خواب بود و گوشی آیفون 7 پلاس او در بالای سرش قرار داشت. او آیفون 7 پلاس خود را به تازگی در ماه گذشته خریداری کرده است. درست در زمانی که این خانم غرق خواب و رویا در ساعت 2 نیمه شب بود، ناگهان با صدایی شبیه ترکیدن از خواب پرید.

در این هنگام خانم چن نگاهی به تلفن همراه خود که در بالای سرش قرار داشت انداخت و متوجه شد که دود از آن بالا می‌آید. پس از این که گوشی خود را روی زمین پرتاب کرد، آتش سوزی آیفون 7 پلاس آغاز شد و به مدت 3 دقیقه ادامه یافت. خوشبختانه هیچ کس هیچ صدمه ای ندید اما آیفون 7 پلاسی که تنها یک ماه از خریدش گذشته بود، به طور کل از ناحیه باتری ذوب شد.

چن گوشی هوشمند سوخته خود را به مغازه ای که آیفونش را از آن جا خریداری کرده بود برگرداند اما فروشنده به او گفت تا زمانی که علت این آتش سوزی مشخص نشود نمی‌توانند تلفن همراه جدیدی به او بدهند. بنابراین چن مجبور شد دوباره هزینه کرده و گوشی دیگری بخرد تا زمانی که علت این حادثه مشخص شود و بتوان تشخیص داد که آیا این گوشی از ابتدا مشکل داشته است یا خیر.

به دنبال این اتفاق، چن تصمیم گرفت که دیگر هیچ گاه هیچ محصولی از کمپانی اپل خریداری نکند. او ادعا کرد تا زمانی که اپل نتواند تضمین صد در صدی بدهد که محصولاتش آتش نمی‌گیرند، سمت دستگاه‌های اپل نخواهد رفت. چن همچنین بیان کرد:

حتی اگر این کمپانی تصمیم بگیرد آیفون 7 پلاس سوخته من را با یک آیفون جدید تعویض کند باز هم آن را قبول نخواهم کرد مگر این که اپل بتواند کاملا تضمین کند که چنین حادثه ای دوباره اتفاق نخواهد افتاد.

البته نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که نمی‌دانیم هنگامی که آتش سوزی آیفون 7 پلاس رخ داده، چن از شارژر اصلی این گوشی که همراه این محصول در جعبه بود، استفاده می‌کرده است یا خیر. در پیش زمینه عکس‌هایی که همراه با این داستان منتشر شده اند، می‌توان یک دستگاه ناشناس و سیم آن را مشاهده کرد که در کنار گوشی آسیب دیده قرار دارد. متاسفانه این عکس‌ها چندان واضح نیستند که بتوانیم تشخیص دهیم این سیم مربوط به شارژر آیفون 7 پلاس است یا هیچ ربطی به این گوشی ندارد.

آتش سوزی آیفون 7 پلاس

جهت دریافت اخبار جدیدتر در مورد این حادثه، با ما همراه باشید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر