;
coinex

انتشار شیائومی می 6 پلاس لغو شده و شیائومی می نوت 3 در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد

انتشار شیائومی می 6 پلاس

طبق شایعاتی که امروز در شبکه‌های مجازی چین پخش شد، انتشار شیائومی می 6  پلاس به طور کلی لغو شده است و به نظر می‌رسد می نوت 3 هم در ماه سپتامبر انتشار یابد؛ اما تا چه حد این اخبار صحت دارند؟ جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

پس از انتشار شیائومی می 6، پن جیوتانگ، تحلیلگر معروف این صنعت، به این نکته اشاره کرد که تا دو ماه آینده شاهد انتشار شیائومی می 6 پلاس خواهیم بود. اما امروز شایعه‌های جدیدی در فضاهای مجازی کشور چین پخش شد؛ طبق این شایعه‌ها، کمپانی شیائومی به طور کلی تولید می 6 پلاس را لغو کرده است.

انتشار شیائومی می 6 پلاس

پیامد این شایعه جدید این است که سری می 6، امسال تنها شامل یک مدل خواهد بود و آن هم شیائومی می 6 است. اما ممکن است شیائومی سال آینده روند تولید سری می 6 را ادامه دهد. یک شایعه دیگر که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، در مورد تاریخ انتشار شیائومی می نوت 3 بیان شده است. طبق این شایعه، می نوت 3 در ماه سپتامبر (شهریور ماه) انتشار خواهد یافت.

انتشار شیائومی می 6 پلاس

پیش از این که شیائومی می 6 انتشار یابد، گفته می‌شد که شیائومی می 6 پلاس دارای صفحه نمایشی خواهد بود که شبیه به صفحه نمایش می میکس است؛ اما به طرز عجیبی، کمپانی شیائومی هیچ گونه اشاره ای به می 6 پلاس نکرده و هیچ جزئیات یا مشخصاتی هم در مورد این گوشی منتشر نکرده است.

آن دسته از هواداران شیائومی که به پیش بینی پن جیوتانگ دل خوش کرده بودند و در انتظار انتشار شیائومی می 6 پلاس بودند، از این خبر بسیار ناراحت و ناامید خواهند شد. اما باز هم این مسئله تنها در حد یک شایعه است؛ و هنوز خود این کمپانی هیچ چیزی را در مورد شیائومی می 6 پلاس تایید و یا تکذیب نکرده است. همچنان در انتظار خبرهای بعدی و تکمیلی باشید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر