;
coinex

گوشی پایین رده موتو سی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

گوشی پایین رده موتو سی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد
اوایل ماه جاری گزارشاتی درباره دو گوشی موتو سی و موتو سی پلاس در فضای آنلاین منتشر شد. به نظر می رسد که این دو گوشی هوشمند، دو محصول مقرون به صرفه از کمپانی موتورولا بوده و ارزان ترین گوشی‌هایی خواهند که تاکنون توسط موتورولا تولید شده‌ است.

با وجود شایعات و خبرهای منتشر شده برای دریافت گواهینامه بلوتوث این گوشی‌ها، ظاهرا زمان زیادی برای رونمایی از این دو محصول جدید باقی نمانده است.

امروز خبر دریافت تاییدیه بلوتوث گوشی موتو سی (با شماره سریالXT1750) و دریافت گواهینامه Wi-Fi Alliance این نکته را نشان می دهد که رونمایی از این دو دستگاه به زودی انجام خواهد شد. این گوتهینامه تنها به ما نمی گوید که این گوشی دارای بلوتوث 4.2 است، بلکه پردازنده مدیاتک آن را نیز معرفی می‌کند.

گوشی پایین رده موتو سی تاییدیه بلوتوث

مشخصات موتو سی

شایعات قبلی درباره مشخصات موتو سی نشان می‌دهد که این اسمارت فون دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 (کیفیت FWVA) است. موتورولا قبلا نیز از این رزولوشن استفاده کرده بود. به عنوان مثال گوشی‌های موتورولا دروید (2009)، موتورولا دروید 2 مدل 2010 و موتورولا دروید ایکس (2010) همگی از چنین کیفیت تصویری برخوردار بودند. این موضوع یکی از دلایلی است که چگونه موتورولا توانسته تا قیمت فروش این گوشی را پایین نگه دارد.

پردازنده مرکزی که به این گوشی قدرت خواهد داد، یک تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک است که با 1 گیگابایت رم و 8 یا 16 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود (دو نسخه از این گوشی وجود دارد). یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و در جلو برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی موتو C انرژی لازم برای انجام کارهای روزانه خود را از یک باتری 2350 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی 3G و 4G نیز میسر است.

مشخصات موتو سی پلاس (Moto C Plus)

گوشی موتو سی پلاس نیز همان مشخصات موتو سی را دارد، به جز اینکه رزولوشن اچ دی (720 در 1280 پیکسل) آن در یک نمایشگر 5 اینچی خودنمایی خواهد کرد. بسته به منطقه ای که مدل موتو سی پلاس در آن عرضه می‌شود، 1 یا 2 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهد. دوربین عقب، یک دوربین 8 مگاپیکسلی بوده و قدرت لازم برای انجام کارهای روزمره از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

هنوز هیچ تاریخی برای اعلام رسمی این دو گوشی عنوان نشده است، پس اندکی صبر کنید و با تکرا همراه باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر