;
coinex

کمپانی ایسر در رویداد نیویورک از نوت بوک گیمینگ Triton 700 رونمایی کرد

ایسر و معرفی نوت بوک گیمینگ Triton 700

شرکت ایسر در جریان رویداد نکس ایسر نیویورک خود از جدیدترین محصولات خود همچون نمایشگر، لپ تاپ، تبلت هیبریدی و برخی دیگر رونمایی به عمل آورده است. یکی از محصولات این رویداد نوت بوک گیمینگ Triton 700 بوده که با ویژگی های قابل توجهی همراه شده است.

همانطور که از نام آن پیداست، لپ تاپ Triton 700 یک دستگاه رده بالا از سری لپتاپ های ایسر به شمار رفته که کمپانی تایوانی با افزودن مشخصات بزرگ، آن را به نوت بوک قابل توجهی تبدیل کرده است. از مشخصات بارز آن باید تراشه گرافیکی GTX 1070 یا GTX 1080 پاسکالی انویدیا و پردازنده نسل هفتمی کبی لیک Core i7 اینتل را نام برد.

البته مشخص نشده که Triton 700 به کدامیک از تراشه های گرافیکی قدرتمند GTX 1080 یا GTX 1070 مجهز شده است، از این رو پیش بینی آن امری دشوار محسوب می شود. انتظار می رود دو تراشه گرافیکی به شکل پیکربندی مختلف با قیمت های متفاوت در بازار به فروش برسند. به گزارش NotebookCheck، لپ تاپ Triton 700 ایسر با تراشه گرافیکی GTX 1080 Max-Q که در ماه ژوئن سال گذشته طی کامپیوتکس 2016 معرفی شده، عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. البته این نسخه در مقایسه با نسخه اصلی تفاوت چندانی نداشته اما می توان به خوبی اختلاف عملکرد را تا حدودی شاهد بود.
GTX 1080 Max-Q تراشه گرافیکی لپ تاپی بوده و شرکت انویدیا آن را برای کامپیوترهای دسکتاپی عرضه نمی کند؛ همانطور که در نسل پیشین، شاهد تراشه گرافیکی چون GTX 980M یا MX بودیم. البته نسخه MX نسبت به نسخه M عملکرد بالاتری را شامل می شود.
به هر حال Triton 700 ایسر محصولی با عملکرد بالا از برند تایوانی محسوب شده که به نظر می رسد بتواند فروش قابل توجهی داشته باشد. این نسخه به نوعی مدل مقرون به صرفه لپ تاپ 9000 دلاری اخیر کمپانی محسوب شده که خرید آن را برای تمامی افراد تقریبا غیرممکن می کند.
برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ایسر مراجعه کنید.
.
منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر