;
coinex

تصویری از گوشی میزو پرو 7 منتشر شد؛ دوربین دوگانه رخ نشان داد

تصاویری از گوشی میزو پرو 7 منتشر شد؛ دوربین دوگانه رخ نشان داد

دیگر عرضه یک گوشی هوشمند با دوربین دوگانه شاید جذابیت چندانی نداشته باشد. برندهای بزرگی در چین همچون هواوی، ویوو، شیائومی و لی‌اکو گوشی هایی با دوربین دوگانه معرفی کرده‌اند و شایعاتی وجود دارد که اوپو و وان پلاس نیز به ترتیب با گوشی های اوپو آر 11 (OPPO R11) و وان پلاس 5 قصد دارند تا دوربین دوگانه خود را رونمایی کنند.

اکنون کمپانی گوشی ساز چینی دیگری نیز گویا تصمیم گرفته تا به این صف طولانی بپیوندد. شایعات حاکی از آن است که میزو در حال کار کردن بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. گوشی میزو پرو 7 این محصول جدید است.

دوربین دوگانه گوشی میزو پرو 7

گفته می‌شود که گوشی میزو پرو 7 پرچمدار امسال این کمپانی چینی است. تصویری که به تازگی از این اسمارت فون در شبکه اجتماعی چینی به اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهد که این دستگاه به یک دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز است.

البته تصویر منتشر شده حاوی نکته دیگری نیز هست، نمایشگر گوشی میزو پرو 7 یک صفحه نمایش دو طرف منحنی درست به مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ است. با این حال هیچ کدام از شایعاتی که پیش از این درباره این تلفن هوشمند منتشر شده بود، به دوربین دوگانه آن اشاره‌ای نکرده بودند.

تصویری که در بالا ملاحظه می‌کنید، همان عکسی است که در ویبو به اشتراک گذاشته شده است و دوربین دوگانه افقی میزو پرو 7 در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی به خوبی قابل مشاهده است

تصویری که در بالا ملاحظه می‌کنید، همان عکسی است که در ویبو به اشتراک گذاشته شده است و دوربین دوگانه افقی میزو پرو 7 در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی به خوبی قابل مشاهده است؛ اما جالب است که هیچ خطوط آنتنی در پشت قابل رویت نیست. حاشیه قاب بسیار کمی در دو طرف نمایشگر دیده می‌شود. در حاشیه بالایی پنل جلویی، دوربین سلفی و چند سنسور دیگر قرار گرفته و در حاشیه پایینی دکمه فیزیکی هوم دیده می‌شود که احتمالا به عنوان سنسور اثر انگشت نیز کارایی خواهد داشت.

پیش بینی می‌شود که گوشی میزو پرو 7 به اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده و یک نمایشگر 5.7 اینچی 2K داشته باشد. شایعات قبلی دوربین اصلی آن را یک تک دوربین 12 مگاپیکسلی اعلام می‌کردند؛ اما در مورد پیکره بندی دوربین دوگانه آن هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر