;
coinex

سرفیس فون مایکروسافت ؛ قدرتنمایی یک کامپیوتر در درون یک گوشی هوشمند

سرفیس فون مایکروسافت ؛ قدرتنمایی یک کامپیوتر در درون یک گوشی هوشمند
مدتی است که مایکروسافت بر روی ساخت یک گوشی هوشمند منحصر به فرد تمرکز کرده است. محصول زیبایی که با طراحی خاص خود، ساخت گوشی های هوشمند را به سطح دیگری منتقل خواهد کرد. سرفیس فون مایکروسافت (Surface Phone) با لوازه جانبی ویژه ای همراه خواهد بود.

پوششی که برای سرفیس فون مایکروسافت طراحی شده، نه تنها به عنوان یک محافظ برای نمایشگر این دستگاه عمل می‌کند، بلکه یک باتری اضافی و پورت های USB-C دیگری را برای آن به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر آن، این پوشش اضافی اجازه می‌دهد تا کاربران بتوانند گوشی سرفیس فون خود را در وضعیت های مختلفی قرار دهند (این پوشش به عنوان یک پایه برای مایکروسافت سرفیس فون عمل خواهد کرد).

پوششی که برای سرفیس فون مایکروسافت طراحی شده، نه تنها به عنوان یک محافظ برای نمایشگر این دستگاه عمل می‌کند، بلکه یک باتری اضافی و پورت های USB-C دیگری را برای آن به ارمغان خواهد آورد
پوشش مایکروسافت سرفیس فون، هم به عنوان محافظی برای نمایشگر خواهد بود و هم با داشتن یک باتری و پورت های یو اس بی نوع C قابلیت های دیگری را به آن اضافه خواهد کرد. در ضمن از این پوشش می‌توان به عنوان یک پایه برای قرار دادن این گوشی در وضعیت های مختلف استفاده کرد

سرفیس فون مایکروسافت با ویژگی منحصر به فردی به نام کانتینیوم (Continuum) عملکردی شبیه به یک کامپیوتر شخصی خواهد داشت. در واقع هنگامی که این گوشی به یک مانیتور و کیبورد متصل شود، کاربر به معنای واقعی یک دسکتاپ رومیزی در اختیار داشته و می‌تواند تمامی فایل‌ها و برنامه های خود را بر روی یک دستگاه به همراه داشته باشد.

شما به ماوس نیاز نخواهید داشت، نمایشگر سرفیس فون مایکروسافت به عنوان یک تاچ پد، قادر است تا حس دیداری رابط کاربری را به مرحله جدیدی منتقل کند. با این دستگاه می‌توانید تجربه جدیدی از ویندوز دسکتاپ را بر روی گوشی هوشمند خود در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر از نکات جالب درباره مایکروسافت سرفیس فون وجود قلم سرفیس (Surface Pen) است

یکی دیگر از نکات جالب درباره مایکروسافت سرفیس فون وجود قلم سرفیس (Surface Pen) است. با وجود این قلم شما به یک دفترچه یادداشت دائمی مجهز خواهید بود. همه چیز در دسترس است و به راحتی می‌توانید تا تمامی ایده ها و طرح های خود را روی آن پیاده کنید.

دوربین فیوژن سرفیس فون مایکروسافت

دوربین فیوژن سرفیس فون مایکروسافت
ردیاب فضایی دوربین فیوژن می‌تواند جزئیاتی از مدل‌های CAD اجسام ارائه دهد. با دوربین فیوژن انقلابی در طراحی صنعتی بوجود خواهد آمد

گفته می‌شود که گوشی مایکروسافت سرفیس فون با یک دوربین فیوژن رخ نشان خواهد داد. دوربین فیوژن (Fusion Camera) ترکیبی از چهار المان قدرتمند است. یک لنز زوایه باز، یک لنز زوم، فلش زنون و یک ردیاب لیزری چهار عنصری هستند که به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند. این ترکیب قادر است تا تصاویر بسیار باکیفیتی را خلق کند.

اما قابلیت فضای ردیابی یک ویژگی کاملا جذاب است. دوربین فیوژن قادر است تا مدل های دیجیتالی CAD اشیاء اسکن شده را طراحی و ارائه کند.

مایکروسافت سرفیس فون با دوربین فیوژن، انقلابی را در دنیای طراحی بوجود خواهد آورد. این ویژگی، کار طراحان صنعتی را بسیار ساده کرده و آنان می‌توانند به راحتی ایده ها و طرح های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و طراحان داخلی و دکوراتورها می‌توانند با اسکنی از چیدمان و دکوراسیون داخلی، طرح های خود را به مشتریانشان ارائه دهند.

واقعیت مجازی با سرفیس فون مایکروسافت

واقعیت مجازی با سرفیس فون مایکروسافت
ترکیبی از گوشی مایکروسافت سرفیس فون و هولولنز تجربه تصور بصری از این تکنولوژی را به سطح جدیدی منتقل خواهد کرد

واقعیت مجازی در آینده انقلابی را در حوزه تکنولوژی بوجود خواهد آورد و گوشی سرفیس فون مایکروسافت در خط مقدم آن قدرتنمایی خواهد کرد. درست مشابه با ضبط ویدیویی، قابلیت ردیاب فضایی دوربین فیوژن، قارد به ضبط تجربه های برای هولولنز است.

تجربه های ضبط شده با دوربین فیوژن، درست همان احساس لذتی را برای کاربران دیگر به همراه دارد که برای اولین بار توسط فردی ضبط شده باشد؛ بنابراین شما قادرید تا ایستادن در وسط یک میدان در رم، یا نشستن در وسط دشت های وسیع در سیبری و یا قرار گرفتن در زیر برج ایفل را با داشتن یک گوشی مایکروسافت سرفیس فون + هولولنز تجربه کنید.

سرفیس فون مایکروسافت به همراه هولولنز قادر است تا انقلابی را در آموزش، بازی و سرگرمی بوجود آورد. باید دید که چه زمانی غول ردموند از گوشی هوشمند زیبای خود، رونمایی خواهد کرد؟ اما مسلما آن زمان، چندان دور نخواهد بود.

سرفیس فون مایکروسافت

سرفیس فون مایکروسافت

سرفیس فون مایکروسافت

.

منبع: behance

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر