;
coinex

بررسی محصولات چگونه بر خرید زنان تاثیر می گذارد [اینفوگرافیک]

بررسی محصولات چگونه بر خرید زنان تاثیر می گذارد [اینفوگرافیک]

بررسی‌های محصولات که در فضای مجای بسیار رایج است، نقش بسیار مهمی در خرید دارد، آنقدر که شرکت ها با پرداخت هزینه ای از مردم می خواهند، محصولات یا خدماتشان را بررسی کنند. مشخصا چنین چیزی، تاثیر زیادی هم دارد، چرا که 68 درصد از خرید زنان به این موضوع وابسته است و آن‌ها برای خرید، به بررسی‌های محصول و یا خدمات تکیه می‌کنند.

در تحقیقی صورت گرفته، شرکت Influenster که به بررسی محصولات می‌پردازد، بین 11,255 زن در تمام سنین، یک نظرسنجی برگزار کرد تا بفهمند، چه چیزی باعث می‌شود تا تصمیمی برای خرید محصول بگیرند، که طبق آن، بررسی‌ها اولین انتخاب بود.

شرکت‌ها باید مطمئن شوند که اعتبار و شهرت آنلاین آن‌ها در جایگاه خوبی است، چرا که 44 درصد از زنان گفته‌اند که قبل از خرید محصول، حداقل 20 دقیقه برای جستجوی آنلاین آن محصول وقت صرف می‌کنند.

صنعت کسب و کار شما در اینکه آیا کسی تمایل به خواندن محتوای بررسی شما دارد یا نه، هم تاثیر گذار است. 85 درصد زنان بررسی‌های محصولات زیبایی و کمی بیشتر از 50 درصد از آن‌ها بررسی محصولات الکترونیکی، لباس و کفش را مطالعه می‌کنند. جای تعجبی هم نیست که مواد غذایی، کتاب‌ها و لوازم خانه و محصولات شوینده، حیلی نیازمند تحقیق نیستند.

در اینفوگرافیک زیر تمام دانستنی‌های خرید زنان ، از توجه به بررسی محصولات تا ابزاری که بررسی ها را با آن مطالعه می‌کنند، مشاهده می‌کنید.

بررسی محصولات چگونه بر خرید زنان و انتخاب آن ها تاثیر می گذارد [اینفوگرافیک]

.

منبع: entrepreneur

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر