;
coinex

گوشی جدید زد تی ای ؛ دوربین دوگانه و نمایشگر 2K در لیست مشخصات

گوشی جدید زد تی ای در تنا ظاهر شد؛ دوربین دوگانه و نمایشگر اولد 2K در لیست مشخصات
کمپانی زد تی ای، چندی پیش گوشی آکسون 7 اس را منتشر کرد؛ اما آن را به عنوان پرچمدار سال 2017 خود معرفی نکرد. شاید به این دلیل که این گوشی واجد شرایط یک پرچم‌دار برای سال جدید نبود. در درون این دستگاه پردازنده اسنپدراگون 821 سال گذشته کوالکام قدرتنمایی می‌کند و بنابراین نمی‌تواند به عنوان یک گوشی پرچمدار تلقی شود.

ظاهر شدن گوشی جدید زد تی در لیست تنا طرفداران این برند را هیجان زده کرد. این دستگاه که با عنوان ZTE A2018 در تنا ظاهر شده، گوشی هوشمند قدرتمندی را معرفی می‌کند.

گوشی ZTE A2018 (البته این نام نهایی این دستگاه نخواهد بود) در نگاه اول، چیزی شبیه به زد تی ای آکسون 7 اس به نظر می‌رسد. طراحی یکسان، بلندگوهای استریو، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت دقیقا همان است. نمایشگر هر دو گوشی نیز یک صفحه نمایش اولد 2K است. جایی که اختلاف گوشی جدید زد تی ای با آکسون 7S آغاز می‌شود به اجزا درونی آن مربوط است.

اسمارت فون ZTE A2018 قدرت پردازشی خود را از یک پردازنده نامشخص با سرعت کلاک 2.15 گیگاهرتز به دست می‌آورد. برخی معتقدند که این پردازنده، اسنپدراگون 820 خواهد بود؛ اما انتشار یک گوشی هوشمند بالا رده با اسنپدراگون 820 آن هم در سال 2017 کمی عجیب و غیر عادی به نظر می‌رسد.

فضای ذخیره سازی این دستگاه شامل 4 گیگابایت رم در کنار 64، 128 و یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین دوگانه این دستگاه همان دو ترکیب دوربین‌های 20 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل در مدل آکسون 7S است. در جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری در نظر گرفته شده است.

این دستگاه با اندازه های 7.7 در 75 در 151.7 میلیمتر، 170 گرم وزن داشته، انرژی روزانه خود را از یک باتری 3320 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و با اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

از آنجا که گوشی جدید زد تی ای تاییدیه تنا را به دست آورده، بنابراین نباید زمان رونمایی از آن چندان دور باشد. با وجود چنین مشخصاتی، به نظر می‌رسد که این دستگاه نسخه دیگری از گوشی زد تی ای آکسون 7 اس باشد و نه لزوما یک مدل جدید و سطح بالاتر!

برای دانستن این موضوع باید اندکی صبر کرد.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر