;
coinex

گوشی‌های آینده سری سی سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهند بود

گوشی‌های آینده سری سی سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهند بود

طبق آخرین شایعات گوشی‌های جدید سری سی سامسونگ دارای دوربین دوگانه خواهند بود. آیا ممکن است این شایعات در حالی حقیقت داشته باشند که گلکسی اس 8 دوربین دوگانه نداشت؟ جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

انتظار می‌رفت کمپانی سامسونگ، پرچمداران خود، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، را با دوربین دوگانه در اختیار کاربران قرار دهد؛ اما در نهایت این غول کره ای گوشی هوشمند جدید خود را با یک دوربین اصلی منتشر کرد. این اتفاق باعث ناراحتی و نا امید شدن برخی از هواداران سامسونگ شد که به شدت در انتظار دوربین حرفه ای دوگانه این پرچمداران جدید بودند.

اما اکنون شایعه ای در وبسایت ویبوی چین (Weibo) پخش شده است که طبق این شایعه، سامسونگ قصد دارد اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه خود را طراحی کند و البته این گوشی جدید گلکسی نوت 8 نخواهد بود!

یکی از کاربران ویبو اشاره ای به این موضوع داشته است که گوشی هوشمند جدیدی که از سری سی (C) انتشار یابد، از دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود. این پست در ویبو با یک عکس همراه بود. در این عکس، طراحی ظاهری یکی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ دیده می‌شود که دوربین دوگانه به صورت عمودی در پشت گوشی قرار گرفته است.

یکی از کاربران ویبو اشاره ای به این موضوع داشته است که گوشی هوشمند جدیدی که از سری سی (C) انتشار یابد، از دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود.

با وجود این که این اخبار از کشور چین منتشر شده است اما خبر تعجب برانگیزی نیست؛ به دلیل این که گوشی‌های سری سی سامسونگ از ابتدا قرار بود جهت فروش در بازارهای چینی و آسیایی عرضه شوند. به جرات می‌توان گفت که گوشی‌های سری سی سامسونگ همواره با نوآوری‌های بسیاری طراحی شده اند. گوشی هوشمند گلکسی سی 9 پرو (C9 Pro) سامسونگ اولین گوشی هوشمندی بود که با رم 6 گیگابایتی عرضه شد. هدف سامسونگ از تولید این گوشی رقابت در بازارهایی بود که حجم رم بالا برای مشتریان بسیار مهم به حساب می‌آمد.

بنابراین چیز عجیب و نابه‌جایی نیست اگر گوشی هوشمند جدید سری سی سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز شود؛ چرا که وجود دوربین دوگانه یکی دیگر از جنبه‌های بازار گوشی‌های هوشمند در چین به شمار می‌رود که رقابت در آن نیز بسیار بالا گرفته است.

حال شما بگویید! آیا این طور فکر می‌کنید که این خبر تنها یک شایعه است و یا اینکه سامسونگ واقعا قصد دارد گوشی‌های سری سی خود را به دوربین دوگانه مجهز کند؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر