;
coinex

احتمال عرضه آیفون 8 اپل در ماه آینده!

آیفون 8

اخیرا اخبار مختلفی درباره زمان احتمالی انتشار محصول جدید اپل به گوش می‌رسد. گفته می‌شود آیفون 8 اپل، محصولی که پرچمدار سال 2017 این کمپانی قدرتمند خواهد بود، قرار است در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2017 که ماه آینده آغاز می‌شود معرفی شود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

تاکنون شایعات زیادی در مورد محصول جدید شرکت اپل از سری آیفون، یعنی آیفون 8 شنیده شده و تقریبا تمام این شایعات پیش بینی می‌کنند که این دستگاه در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

با این حال، در کمال تعجب یک آنالیزور از JMPorgan ادعا کرده که آیفون 8، ماه آینده در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2017 (WWDC 2017) همزمان با آی او اس 11 به عموم معرفی خواهد شد.

طبق گفته 9to5Mac، این آنالیزور همچنین باور دارد که احتمال به نمایش گذاشتن آیفون 8 در ماه ژوئن بسیار بیشتر از سپتامبر است. شرکت اپل برای برانگیختن هیجان مشتریان، به احتمال زیاد محصول جدید خود را زودتر عرضه خواهد کرد؛ اگر چه ممکن است این معرفی و عرضه زود هنگام روی فروش سایر دستگاه‌های آیفون اثر منفی برجای بگذارد. البته، هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌توان گفت که واقعا کمپانی اپل چنین برنامه‌ای داشته باشد.

آخرین دستگاه تلفن همراهی که توسط اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل معرفی شد، آیفون 4 در سال 2010 بود. به غیر از این، تمام گوشی‌های هوشمند آیفون در ماه های سپتامبر و اکتبر به عموم مردم معرفی و عرضه شدند. با این اوصاف، دیدن آیفون 8 در ژوئن یک شوک بزرگ برای طرفداران اپل خواهد بود.

JPMorgan باور دارد حتی اگر آیفون 8 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در ماه آینده معرفی شود، شرکت اپل برای عرضه عمومی این دستگاه تا سپتامبر آماده نخواهد بود. در هر صورت، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2017 تقریبا یک ماه دیگر در تاریخ 5 ژوئن آغاز می‌شود و به تمامی این شایعات خاتمه خواهد داد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر