;
coinex

شرکت شیائومی اولین فروشگاه Mi Home خود را در هند افتتاح می کند

شرکت شیائومی اولین فروشگاه Mi Home خود را در هند افتتاح می کندشرکت شیائومی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری چین شناخته می شود که حتی مردمان این کشور نیز آن را به عنوان گوگل می‌شناسند. شیائومی همیشه سعی داشته هر نوع محصول دیجیتالی را به فروش برساند که یکی از آنها گوشی هوشمند است

شرکت شیائومی به تازگی، نخستین فروشگاه Mi Home خود را در هند بازگشایی کرده که بیشتر محصولات شیائومی نیز در آن به فروش می رسد. این فروشگاه در Bangalore هند بازگشایی شده که عمده محصولات Mi شرکت شیائومی در آن به فروش می رسد.

در حال حاضر شیائومی فروشگاه Mi Home را در کشورهای چین، سنگاپور، هنگ کنگ و تایوان بازگشایی کرده که توانست موجب افزایش فروش محصولات این برند چینی شود. به تازگی شیائومی دعوتنامه بازگشایی فروشگاه بنگلور هند خود را ارسال کرده و می خواهد با حضور طرفداران این فروشگاه را بازگشایی کند. در Mi Home مشتریان می توانند به تست محصولات پرداخته و در صورت رضایت آن را خریداری کنند. شیائومی یکی از شرکت هایی بوده که در سری محصولات Mi خود، دستگاه دیجیتالی متعدد و متنوعی را تولید می کند؛ از این رو افراد با مراجعه به فروشگاه با انبوهی از دستگاه های دیجیتال رو به رو می شوند.

مشتریان قادرند در فروشگاه شاهد محصولاتی چون تلفن هوشمند، لوازم جانبی، تصفیه هوا، گجت های تناسب اندام و چندی دیگر باشند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت شیائومی هند مراجعه کنید. در اخباری مرتبط این برند پرچمدار جدید Mi 6 را معرفی کرده که از مشخصات قابل توجهی بهره می برد.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر