;
coinex

انتشار رندرهایی از نسخه قرمز رنگ اچ تی سی یو 11

انتشار رندرهایی از نسخه قرمز رنگ اچ تی سی یو 11

شرکت اچ تی سی قصد دارد بزودی پرچمدار خود، اچ تی سی یو 11 را معرفی کند؛ گوشی هوشمندی که انتظار داریم با مشخصات سطح بالایی همراه شده و در طراحی نیز بسیار چشمگیر باشد.

تاکنون شایعات متعددی پیرامون این اسمارتفون منتشر شده اما به تازگی تصاویر رندر شده جدیدی منتشر شده که HTC U 11 را در رنگ قرمز نشان می دهد.

بخش جلویی HTC U 11 از یک پنل شیشه ای بهره می برد که باعث شده رنگ آن مشکی به نظر برسد اما در بخش عقبی آن، فلزی به رنگ قرمز به کار رفته است. براساس تصاویر به دست آمده، ضخامت این گوشی هوشمند ایده آل و مناسب است. ضخامت بخش فوقانی 9.2 میلیمتر و ضخامت بخش زیرین آن 8 میلیمتری است.

با توجه به رندرهای به دست آمده، قاب HTC U 11 آلومینیومی بوده و سنسور اثرانگشت در قسمت کلید اصلی آن به کار گرفته شده است.

صفحه نمایش 5.5 اینچی مسطح و بدون ناهنجاری که در کنار پوشش شیشه ای گوریلاگلس 5 قرار گرفته، طراحی سطح بالایی را برای این گوشی هوشمند به ارمغان آورده است. در بخش عقب یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسل جای گرفته است.

همچنین از جمله مشخصات سخت افزاری دیگر آن می توان به حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، پورت USB-C، باتری 3000 میلی آمپری، اسلات کارت میکرو اس دی و سیستم عامل اندروید 7.1 اشاره کرد.

گوشی HTC U 11 از جک 3.5 میلیمتری هدفون برخوردار نبوده و انتظار می رود در 16 می سال جاری معرفی شود و به احتمال بسیار زیاد، اندکی پس از معرفی، عرضه خواهد شد.

همچنین شایان ذکر است که پیش‌تر این شرکت در اوایل ماه ژانویه دو گوشی هوشمند رده بالا از سری U معرفی کرده که از مشخصات بالایی نیز برخوردارند.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر