;
coinex

وان پلاس 5 ، نام پرچمدار آینده کمپانی وان پلاس

وان پلاس 5

کمپانی چینی وان پلاس به صورت رسمی وان پلاس 5 (OnePlus 5) را پرچمدار آینده خود اعلام کرد. در کنار تأیید رسمی پرچمدار آینده و زمان انتشار وان پلاس 5، شایعاتی نیز درباره مشخصات این گوشی هوشمند به گوش می‌رسد که بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست. اگرچه این مشخصات فعلاً در حد شایعه هستند، اما بعید نیست که در آینده همین شایعات صحت پیدا کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا از مشخصات احتمالی و زمان انتشار این گوشی مطلع شوید.

با خاتمه دادن به شایعات و حدس زدن‌های بی وقفه کاربران، وان پلاس امروز اعلام کرد، نام پرچمدار بعدی این کمپانی وان پلاس 5 خواهد بود. این کمپانی همچنین تاریخ عرضه این دستگاه را تابستان پیش رو اعلام کرد، یعنی این محصول در زمانی بین ماه های ژوئن تا آگوست  (تیر تا شهریور) عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رفت که بعد از وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی، این شرکت نام پرچمدار بعدی خود را وان پلاس 4 اعلام کند، ولی در چین، کشور کمپانی وان پلاس، عدد 4 به معنای مرگ و یک عدد بسیار بد یمن است. البته بسیاری از افراد این باور را یک خرافه احمقانه می‌نامند ولی این تصمیم وان پلاس برای احترام به تمام عقاید بوده است.

به غیر از نام و تاریخ عرضه وان پلاس 5 ، این کمپانی اطلاعات دیگری را در اختیار کاربران قرار نداده است ولی شایعات بر این باورند که این دستگاه جدید از پردازشگر اسنپدراگن 835، یک رم 8 گیگا بایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین پشت دو گانه 23 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. مشخصاتی که شاهد آن هستیم انتظارات از وان پلاس 5 را بالا می‌برد، جای تعجبی هم ندارد چرا که این کمپانی همواره محصولات قدرتمندی در اختیار کاربران قرار داده است. با این حال به هیچ وجه نمی‌توان گفت که این شایعات صحت دارند یا نه، برای مطمئن شدن از صحت این اخبار فقط باید منتظر بیانیه رسمی کمپانی بود.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر