;
coinex

ادعای کمپانی Chuwi: لپ تاپ ما بهتر از سرفیس جدید مایکروسافت است!

لپ تاپ Chuwi Hi 13
مایکروسافت در اوایل هفته گذشته در هیاهوی بسیار طرفدارانش، لپ تاپ سرفیس جدید خود را رونمایی کرد و اکنون کمپانی چاوی (Chuwi) ادعا می‌کند که لپ تاپ ساخت آنها بهتر از سرفیس جدید مایکروسافت است. لپ تاپ Chuwi Hi 13 محصول جدید این کمپانی چینی است که به ادعای این تولید کننده، ارزش بیشتری نسبت به دستگاه مایکروسافت دارد.

در زیر جدولی ارائه شده که نشان می‌دهد چگونه لپ تاپ Chuwi Hi 13 می‌تواند گزینه بهتری نسبت به سرفیس مایکروسافت باشد؛ اگر چه از نظر مشخصات سخت افزاری، تفاوت قابل توجهی بین این دو وجود دارد.

مقایسه سخت افزار لپ تاپ Chuwi Hi 13 با سرفیس مایکروسافت

کمپانی چاوی در ابتدا به وجود صفحه نمایش 13.5 اینچی خود اشاره کرده و می‌گوید که رزولوشن این دستگاه 2000 در 3000 پیکسل است و این در حالیست که لپ تاپ سرفیس با همان اندازه از رزولوشن 1504 در 2256 پیکسل برخوردار است.

هنگامی که از پردازنده و فضای ذخیره سازی صحبت به میان می‌آید، محصول جدید مایکروسافت به وضوح برنده این مقایسه است. لپ تاپ جدید چاوی از پردازنده Apollo Lake N3450 قدرت گرفته و دارای 4 گیگابایت رم است، در حالی که مایکروسافت دستگاه خود را به یک پردازنده Core i5 یا Core i7 مجهز کرده و حداقل از 4 گیگابایت رم برخوردار شده است.

مقایسه سخت افزار لپ تاپ Chuwi Hi 13 با سرفیس مایکروسافت

اما از سوی دیگر دستگاه 2 در 1 چاوی یک محصول فوق العاده مقرون به صرفه است. شما می‌توانید لپ تاپ Chuwi Hi 13 را با قیمت 347 دلار خریداری کنید و این در حالیست که قیمت لپ تاپ سرفیس برای مدل پایه آن، حداقل 999 دلار قیمت گذاری شده است.

بدون شک لپ تاپ سرفیس مایکروسافت به لطف قطعات سخت افزاری قدرتمندتر، عملکرد بهتری خواهد داشت؛ اما اگر شما مایل نیستید که پول هنگفتی را صرف خرید یک دستگاه ویندوز 10 گران قیمت کنید و به دنبال کارایی چندان بالایی نمی‌گردید، پس ممکن است که لپ تاپ جدید چاوی یک فرصت مناسب برای شما باشد.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر