;
coinex

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو سامسونگ فاش شد

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو سامسونگ فاش شد
سامسونگ چند سالی است که پس از ارائه گوشی پرچمدار خود، کار بر روی نسخه مقاوم‌تر آن دستگاه را آغاز کرده و آن را با نام اکتیو روانه بازار می‌کند. مشخصات مدل اکتیو تقریبا مثل نسخه اصلی است، تفاوت اصلی اکتیو در ضخامت آن خواهد بود؛ چرا که مدل اکتیو به شدت در برابر ضربه مقاوم بوده و این باعث می‌شود که ظاهر گوشی کمی تغییر پیدا کند. امسال نیز سامسونگ پس از معرفی پرچمدار گلکسی اس 8 خود، حال اعلام کرده که درحال کار روی گلکسی اس 8 اکتیو است و به زودی آن را روانه بازار خواهد کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا از مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو آگاه شوید.

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو

طرفداران سر سخت پرچمداران سامسونگ قطعا از شنیدن خبر عرضه گلکسی اس 8 اکتیو در آینده‌ای نزدیک، بسیار حیرت‌زده خواهند شد. اطلاعات منتشر شده در یک User Agent String شماره مدل آن را SM- G892A نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد در انحصار اپراتور AT&T باشد. طبق شایعات، گلکسی اس 8 اکتیو دارای گواهینامه MIL-STD-810G است.

وجود این گواهینامه بدان معناست که این دستگاه در برابر زمین خوردن و ضرباتی که باعث از بین رفتن و خرابی سایر گوشی‌های هوشمند می‌شوند، مقاوم خواهد بود. هم چنین گواهینامه IP68 برای مقابله با گرد و غبار و آب نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

گلکسی اس 8 اکتیو

با توجه به گذشته، تمام مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو مشابه با مدل اصلی آن، یعنی گلکسی اس 8 است و تنها تفاوت آن را می‌توان باتری بهتر مدل اکتیو برشمرد. سال گذشته باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت گلکسی اس 7 در برابر باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت گلکسی اس 7 اکتیو به کلی فراموش شد. تفاوت دیگر این دو مدل، تنوع در رنگ‌بندی بیشتر مدل اصلی بود. گلکسی اس 7 اکتیو در رنگ‌های سبز چریکی، خاکستری و طلایی در مقابل گلکسی اس 7 با رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی، صورتی و نقره‌ای عرضه شد.

دیگر مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو باید شامل یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2960 باشد. همچنین در زیر بدنه مقاوم این گوشی یک پردازشگر اسنپدراگون 835 قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، این دستگاه از 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.7، سیستم PDAF ،OIS و همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

برای تبدیل گلکسی اس 8 به یک گوشی بسیار مقاوم در مقابل ضربه و سقوط، باید طراحی بدنه زیبا و ظریف آن که یکی از دلایل عمده استقبال بسیار خوب کاربران از این گوشی است را به گونه‌ای تغییر داد که جای هیچ‌گونه نگرانی برای آنان نباشد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر