;
coinex

درز تصویری از اسپیکر هوشمند اکو 2 آمازون

درز تصویری از اسپیکر هوشمند اکو 2 آمازون
شرکت آمازون در سال های اخیر اسپیکر هوشمند اکو را با دستیار دیجیتالی الکسا معرفی کرد. دستیاری که پاسخگوی تمامی سوالات افراد بوده و عملکردی مشابه سیری اپل، گوگل اسیستنت و چندی دیگر دارد.

براساس گزارش های قبلی شرکت آمازون قصد داشته بزودی اسپیکر هوشمند اکو 2 را با صفحه نمایش لمسی معرفی کند. تاکنون این شرکت چنین اسپیکری را عرضه نداشته و اکو 2 اولین محصول این کمپانی به شمار می رود.

حال به تازگی Evan Blass در توییتر تصویری از محصول موردبحث منتشر کرده که مطابق با شایعات منتشر شده، این اسپیکر از صفحه نمایش بزرگی برخوردار است. پیشتر جف بزوس مدیرعامل آمازون اشاره ای به این اسپیکر هوشمند داشته و حال به لطف Evan Blass با انتشار تصویری درباره آن اطلاعات محدودی کسب شده است.

در تصویر شاهد دستگاهی هستیم که بیشتر شباهتی به تبلت دارد تا اسپیکر هوشمند؛ بنابراین بسیار دشوار است تا معرفی نسخه نهایی اظهار نظری داشت. صفحه نمایش این دستگاه لمسی بوده و اجازه می دهد افراد برنامه های موردنظر خود را روی آن پیاده سازند. همچنین پنل اسپیکری را می توان در بخش زیرین آن مشاهده کرد. اسپیکر هوشمند اکو 2 دستگاه بسیار بزرگی بوده که اجازه می‌دهد صدای قدرتمندی را شاهد باشیم. نسل فعلی آمازون اکو، 179 دلاری قیمت دارد؛ اما مدل جدید با قیمتی بیش از 249 دلار عرضه می شود.

همچنین نرم افزارهایی که توسط این اسپیکر هوشمند اجرا می شود قابل توجه است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

.

منبع: tablet-news

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر