;
coinex

دستبند هوشمند لنوو HW01 مجهز به سنسور ضربان قلب معرفی شد

دستبند هوشمند لنوو HW01 مجهز به سنسور ضربان قلب معرفی شد

شرکت لنوو که بیشتر روی تولید لپتاپ و دیگر محصولات کامپیوتری فعالیت دارد، به تازگی دستبند تناسب اندام جدیدی را به نام HW01 معرفی کرده است.

دستبند هوشمند لنوو با سیستم عامل های iOS و اندروید سازگاری داشته و اجازه می دهد تا داده های فعالیت بدنی خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک یا توییتر به اشتراک بگذارید.

صفحه نمایش لمسی 0.91 اینچی 128*32 پیکسلی OLED، قابلیت ضد آب IP65، شیشه ضد خش با پوشش UV، سنسور ضربان قلب و باتری 85 میلی آمپری که تا 5 روز برای فعال نگه داشتن دستبند دوام دارد، از ویژگی های دستبند تناسب اندام جدید HW01 لنوو محسوب می‌شوند.

نه تنها دستبند هوشمند لنوو HW01 شامل سنسور ضربان قلبی می شود، بلکه قابلیت پیگیری خواب، یادآوری تحرک کم، حالت ضد خواب و زنگ هشدار شامل حال آن شده تا محصولی کامل شناخته شود. در زمینه ارتباطی نیز به پشتیبانی از بلوتوث 4.2 LE می پردازد تا بتوان دستگاه های مختلف را به آن متصل کرد. وزنی 22 گرمی، آن را بسیار قابل حمل کرده و دشواری در حمل آن به وجود نمی آورد.

لنوو این محصول را در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 31 دلار عرضه می کند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت چینی لنوو مراجعه کنید.

.

منبع: techfresh

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر