;
coinex

شیائومی می 6 لایت با اسنپدراگون 660 معرفی خواهد شد

شیائومی می 6 لایت با اسنپدراگون 660 معرفی خواهد شد
کوالکام با معرفی اسنپدراگون 660 در 19 اردیبهشت ماه، خوراک بسیاری از گوشی سازان بزرگ دنیا را فراهم کرده است. این تراشه میان رده قدرتمند در بسیاری از گوشی‌های هوشمند میان رده آینده قدرتنمایی خواهد کرد که یکی از آنها شیائومی می 6 لایت خواهد بود.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی مشغول کار بر روی نسخه جدید شیائومی می 6 لایت است، گوشی هوشمندی که با مشخصات مناسب و قابل قبولی از قیمت ارزانی نیز برخوردار است. در میان لیست مشخصات این اسمارت فون، تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام نیز به چشم می‌خورد.

شایعات منتشر شده قیمت شیائومی می 6 لایت را چیزی در حدود 1999 یوان (حدودا 289 دلار) اعلام کرده اند

شایعات منتشر شده قیمت شیائومی می 6 لایت را چیزی در حدود 1999 یوان (حدودا 289 دلار) اعلام کرده اند. به این ترتیب، کسانی که قادر به خرید گوشی پرچمدار شیائومی می 6 با برچسب قیمتی 2499 یوان (362 دلار) نباشند، می‌توانند برای خرید نسخه لایت این گوشی اقدام کنند.

جالب است که شیائومی پیش از این اعلام کرده بود مشغول کار بر روی گوشی هوشمندی است که به تراشه اسنپدراگون 660 مجهز خواهد بود؛ اما گفته می‌شد که این اسمارت فون محصولی از سری ردمی شیائومی است. پیش از این اوپو و ویوو نیز اعلام کرده بودند که مدل های جدید آنها از تراشه بعدی کوالکام (اسنپدراگون 660) قدرت خواهند گرفت. انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی سی 10 نیز با همین تراشه خودنمایی کند.

گفته می شود که تراشه اسنپدراگون 660 با معماری هشت هسته‌ای که ترکیبی از هسته های Cortex-A73 و Cortex-A53 خواهد بود، معرفی گردد. این پردازنده میان رده در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 512 قرار گرفته و از مموری LPDDR4X، دوربین تا 24 مگاپیکسل و LTE Cat. 10 پشتیبانی خواهد کرد.

این تراشه جایگزینی برای اسنپدراگون 652 و 653 کوالکام بوده و گفته می‌شود که با فرآیند ساخت 14 نانومتری تکنولوژی سامسونگ تولید شده است.

در حال حاضر به جز تراشه، مشخصات دیگری از شیائومی می 6 لایت وجود ندارد. منتظر خبرهای بعدی ما باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر