;
coinex

تماس تصویری واتساپ در اندروید با آپدیت رابط کاربری ساده‌تر از قبل شد

تماس تصویری واتساپ

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان حال حاضر دنیا، واتساپ نام دارد. کاربران بسیار زیادی روزانه از این برنامه استفاده می‌کنند، واتساپ نیز با اضافه کردن قابلیت‌هایی همچون امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری، رایگان کاربران را راضی نگه داشته و باعث شده که استفاده از این برنامه بیشتر شود. تماس تصویری واتساپ با استقبال زیادی در میان تمامی کاربران روبرو شد، حال واتساپ نیز با به روزرسانی رابط کاربری اندروید خود برقراری این تماس را ساده‌تر از قبل کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

از نوامبر گذشته قابلیت برقراری تماس تصویری به پیام رسان محبوب واتساپ اضافه شده است. تا کنون این برنامه توانسته در یک روز عادی میزبان چیزی حدود 340 میلیون دقیقه تماس تصویری باشد. به طور متوسط روزانه 55 میلیون دقیقه تماس تصویری از طریق واتساپ برقرار می‌شود، پیام رسانی که در سال 2014 میلادی توسط کمپانی بزرگ فیسبوک با قیمت بیش از 21 میلیارد دلار خریداری شد. تماس تصویری واتساپ ، حتی با کشورهای دیگر رایگان هستند. این نکته درباره تماس صوتی این برنامه نیز صدق می‌کند، چرا که هردو این قابلیت‌ها از طریق ارتباطات اینترنت امکان پذیر هستند.

حال، به لطف به روزرسانی رابط کاربری، برقراری تماس تصویری واتساپ برای کاربران اندروید ساده‌تر شده است. در این به روزرسانی یک دکمه به صورت اختصاصی برای تماس تصویری قرار داده شده که به وسیله آن می‌توانید تماس تصویری خود را تنها با یک ضربه ساده برروی صفحه نمایش آغاز کنید. همچنین به یاد داشته باشید که پیام رسان واتساپ دارای قابلیت رمزگذاری دوطرفه یا end to end است، بنابراین مکالمات شما در تماس‌ها و پیام‌ها تنها میان شما و فرد گیرنده خواهد بود و در دسترس هیچ کس دیگری قرار نخواهد گرفت. حتی کمپانی واتساپ نیز قادر به خواندن پیام‌های شما نخواهد بود.

واتساپ به صورت کامل رایگان است، نه تنها تماس‌های صوتی و تصویری، بلکه چت‌های گروهی (گروه‌هایی تا 256 نفر) و پیام‌های متنی نیز از طریق اینترنت ارسال می‌شوند. شما حتی قادر هستید تا واتساپ را برروی کامپیوتر خود نصب کنید و مکالمات خود را در آن همگام سازی کنید. با این راه هیچ وقت دسترسی شما به پیام رسان واتساپ قطع نخواهد شد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر