;
coinex

فیلم پسر جهنمی 3 با حضور بازیگر Stranger Things ساخته می‌شود

فیلم پسر جهنمی 3 با حضور بازیگر Stranger Things ساخته می‌شود

فیلم جدید پسر جهنمی (Hellboy) دوباره بر روی پرده سینماها خواهد آمد. سازنده پسر جهنمی، مایک میگنولا (Mike Mignola)، در فیس بوک این خبر را تایید کرد و گفت که پسر جهنمی 3 احتمالا توسط کارگردان سریال بازی تاج و تخت، نیل مارشال (Neil Marshall) کارگردانی شود و دیوید هاربر (David Harbour)، که بیشتر بخاطر حضور در سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) در نقش جیم هاپر شهرت دارد، به عنوان نقش اصلی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

مذاکرات بین تهیه کنندگان یعنی لری گوردون (Larry Gordon) و لوید لوین (Lloyd Levin) که حق ساخت فیلم در دست آن‌ها و استودیو فیلم سازی میلنیوم (Millennium) است، در حال ادامه است و پروژه نهایی نیز در رده بندی سنی R خواهد بود. میگنولا اعلام کرده که در نویسندگی فیلم جدید کمک خواهد کرد و عنوان جدید نیز پسر جهنمی: ظهور ملکه خون (Hellboy: Rise of the Blood Queen) خواهد بود.

دو فیلم اول پسر جهنمی به کارگردانی گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) و با بازی رون پرلمن (Ron Perlman) ساخته شده بود؛ و به گزارش هالیوود ریپورتر، او در این فیلم حضوری نخواهد داشت. دل تورو برای ساخت این فیلم، بودجه‌ی بیشتری را درخواست کرده بود که البته با این درخواست موافقت نشد.

هنوز تاریخ اکران پسر جهنمی 3 مشخص نیست، اما انتخاب بازیگران مورد قبول طرفداران کمیک خواهد بود. به نظر می‌رسد هاربر جایگزین خوبی بازیگر نقش پسر جهنمی باشد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اقا کی میاد؟؟>

    پاسخ