;
coinex

عرضه جهانی ال جی ایکس پاور 2 به زودی آغاز می‌شود

عرضه جهانی ال جی ایکس پاور 2 به زودی آغاز می‌شود
گوشی قدرتمند ال جی با یک باتری عظیم 4500 میلی آمپر ساعتی با نام ال جی ایکس پاور 2 (LG X Power2) از همین ماه در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. با معرفی رسمی این گوشی در ماه فوریه گذشته، عرضه این گوشی به زودی در بازارهای سراسر جهان آغاز خواهد شد. این گوشی هوشمند ابتدا در شمال آمریکا و به دنبال آن در بازارهای مهم آسیا، اروپا و آمریکای لاتین در دسترس قرار خواهد گرفت.

ال جی هنوز جزئیاتی از تاریخ دقیق عرضه و یا قیمت ال جی ایکس پاور 2 را اعلام نکرده است. در ضمن، این اسمارت فون ممکن است که با نام های مختلفی در بازارهای جهانی خودنمایی کند.

مشخصات ال جی ایکس پاور 2

گوشی ال جی ایکس پاور 2 جانشین قدرتمندی برای ال جی ایکس پاور است و به گفته این کمپانی کره ای، با وجود باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی قادر است تا تمام آخر هفته بدون شارژ، کارایی خود را حفظ کند.

جونو چو (Juno Cho)، رئیس بخش ارتباطات موبایل ال جی می‌گوید:

گوشی ال جی ایکس پاور 2 به گونه ای طراحی شده تا خواسته های کاربرانی را که می‌خواهند حداکثر استفاده را از یک گوشی هوشمند داشته باشند، تامین کند. این گوشی هوشمند با ارائه شارژی بسیار عالی و ویژگی‌های یک گوشی هوشمند قدرتمند، نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

ال جی ایکس پاور 2 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی با 1.5 یا 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. فضای ذخیره سازی این دستگاه از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

این اسمارت فون قدرت خود را از یک تراشه هشت هسته ای مدیاتک MT6750 با سرعت پردازشی 1.5 گیگاهرتز تامین کرده و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بر روی آن اجرا خواهد شد.

در پنل پشتی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای دوست داران سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

ال جی ایکس پاور 2 در گزینه های رنگی مشکی براق، تیتانیومی، طلایی و آبی در دسترس خواهد بود. با این حال، احتمالا بسته به بازارهای مختلف، گزینه های رنگی متفاوتی وجود خواهد داشت.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر