coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بازار جهانی تبلت همچنان به رکود خود ادامه می دهد

بازار جهانی تبلت همچنان به رکود خود ادامه می دهد

به گزارش شرکت تحقیقاتی IDC، بازار جهانی تبلت در سه ماهه اول سال 2017، تنها 36.2 میلیون واحد فروش داشته است؛ این میزان در مقایسه با سه ماهه مشابه سال قبل، به میزان 8.5 درصد کاهش داشته است.

همانطور که در چارت زیرمشاهده می کنید، از سه ماهه سوم سال 2012 تا به حال، این کمترین میزان فروش در بازار جهانی تبلت بوده و دهمین سه ماهه متوالی است که به رکود خود ادامه می دهد.

همانطور که IDC خاطر نشان می کند، این کاهش فروش در بازار جهانی تبلت به دلیل تبلت های قدیمی از جمله آیپدها به وجود آمده است. دلایل دیگری نیز به این رکود ادامه می دهد که از جمله ی آنها می توان به گوشی های هوشمند با نمایشگرهای بزرگتر، لپ تاپ/تبلت های هیبریدی با صفحه نمایش های لمسی و طراحی های مشابه اشاره کرد. بنابراین، کاربران تبلت در سطح جهان، نیازی ندارند که دستگاه های خود را آپدیت کرده و یا اصلا از آنها استفاده کنند.

از طرف دیگر باید به تبلت های جدا شدنی مثل آیپد پرو و مایکروسافت سرفیس پرو اشاره کرد؛ تبلت هایی که از کیبورد مجزا برخوردار هستند. آمار فروش این تبلت ها هر روز بیشتر می شود؛ اما متاسفانه برچسب قیمتی بالایی دارند.

انتظار داریم که عرضه ی آیپدهای مقرون به صرفه به بازار جهانی تبلت کمک کند؛ اما در حال حاضر به نظر می رسد که تبلت ها نیز از کامپیوترهای شخصی تاثیر گرفته اند.

از سه ماهه سوم سال 2012 تا به حال، این کمترین میزان فروش در بازار جهانی تبلت بوده و دهمین سه ماهه متوالی است که به رکود خود ادامه می دهد.

.

منبع: businessinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر