coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اپل دعوتنامه های مطبوعاتی رویداد WWDC 2017 را ارسال کرد

اپل دعوتنامه های مطبوعاتی رویداد WWDC 2017 را ارسال کرد

کمپانی اپل، امروز دعوتنامه های مطبوعاتی مربوط به رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2017 را برای شمار زیادی از سایت ها و خبرگزاری ها ارسال کرده و از برگزاری رویداد سخنرانی در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) خبر داد.

این کمپانی به طور معمول، مراسم سخنرانی اصلی را در اولین روز رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان و زمانی که نرم افزارهای جدید معرفی می شوند، برگزار می کند. انتظار داریم که در این رویداد شاهد رونمایی از نسخه ی جدیدی از macOS (سیستم عامل مک)، tvOS (سیستم عامل تلویزیون های اپل)، WatchOS (سیستم عامل ساعت های هوشمند اپل) و iOS باشیم. همچنین، این احتمال وجود دارد که سخت افزارهایی همچون iMacs آپدیت شده و اسپیکر سیری اپل را نیز شاهد باشیم.

همانطور که در ماه فوریه (بهمن) نیز اعلام شد، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2017، از تاریخ 5 تا 9 ژوئن (15 تا 19 خرداد) در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

بلیط های این رویداد که با قیمت 1599 دلار به فروش می رسیدند، در اسفند ماه گذشته، به صورت اتفاقی توزیع شدند؛ علاوه بر اینکه بلیط های رایگان نیز برای برنده های مختلف در فروردین ماه گذشته توزیع شد.

اپل انتظار دارد که میزبان 5000 توسعه دهنده باشد. صدها مهندس اپل نیز در این رویداد حضور خواهند داشت تا به پرسش های توسعه دهندگان پاسخ داده و میزبان همایش های مختلف باشند. توسعه دهندگانی که موفق به حضور در این رویداد نخواهند شد می توانند از طریق وبسایت WWDC 2017 ، اپلیکیشن رویداد برای گوشی های آیفون، آیپد و اپل تی وی، این رویداد را تماشا کنند.

.

منبع: macrumors

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر