;
coinex

کمپانی اچ تی سی از ادامه روند کاهش درآمد در ماه آوریل خبر داد

اچ تی سی

مدت‌هاست که کمپانی اچ تی سی به خصوص در بازار گوشی‌های هوشمند با وضعیت بدی روبرو است و دستگاه‌های جدیدش نتوانستند مثل گذشته رضایت کاربران را جلب کنند. این روند همچنان ادامه دارد، تا جایی که گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند خبر از وضعیت مالی ناخوشایند این کمپانی در ماه آوریل و شکست گوشی U Ultra می‌دهند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا این گزارش ها را باهم بررسی کنیم.

کمپانی اچ تی سی نتایج مالی سه ماهه اول خود را منتشر نکرده است، اما این کمپانی گزارش درآمد خود در ماه آوریل را منتشر کرده و آنطور که پیداست اوضاع برای این کمپانی خیلی خوب پیش نمی‌رود. چیزی که در گزارش‌ها مشخص است این است که کمپانی اچ تی سی با کاهش 9 درصدی درآمد و همچنین کاهش 6 درصدی درآمد سالیانه مواجه شده است. با بررسی گزارش‌های منتشر شده می‌توان فهمید که جدیدترین گوشی‌های هوشمند کمپانی اچ تی سی، یعنی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) و یو پلی (U Play) کمتر از حد انتظار ظاهر شده‌اند.

در واقع، این دو گوشی نتوانسته‌اند توجه کاربران و کارشناسان را به خود جلب کنند، درحالی که انتظار می‌رفت این دو گوشی به یاد ماندنی و جذاب‌تر از این چیزی که هستند، باشند. کمپانی اچ تی سی در ماه جاری یک معرفی بزرگ پیش رو دارد، به احتمال زیاد قرار است 16 می (26 اردیبهشت) از گوشی به نام اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) رونمایی شود. به نوعی می‌توان گفت که تنها امید کمپانی همین گوشی خواهد بود. تا جایی که ما می دانیم، مهم‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند Edge Sense است که به شما اجازه می‌دهد تا به آرامی کناره‌ها را لمس کرده و برنامه هارا اجرا کنید.

در عین حال، کمپانی اچ تی سی امیدوار است که با فروش کارخانه دوم گوشی هوشمند خود که در شانگهای چین قرار دارد، به این وضعیت بد پایان دهد. به هر حال تزریق مالی از طریق فروش کارخانه به نفع بخش واقیت مجازی آن خواهد بود، چرا که امید به این بخش بهتر از وضعیت سخت و بد بازار گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر