;
coinex

رندرهای آیفون 8 چیدمان عمودی دوربین دوگانه این دستگاه را به تصویر کشیده اند

رندرهای آیفون 8 چیدمان عمودی دوربین دوگانه این دستگاه را به تصویر کشیده اند

اپل درباره گوشی آیفون 8 سکوت کرده است؛ اما شایعات همچنان به انشار ویژگی ها و مشخصات این گوشی هوشمند ادامه می دهند. اخیرا نیز رندرهای جدید آیفون 8 که با توجه به تصاویر CAD طراحی شده، منتشر شده اند.

این رندرها کاملا واقعی به نظر می رسند، اما این بدان معنا نیست که اپل در نهایت از این طراحی ها بهره خواهد برد. دلیل شمار زیاد رندرها این است که شرکت کوپرتینو (اپل) در حال آزمایش نمونه های اولیه گوشی آیفون است؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی پرچمدار 2017 اپل، بسیار متفاوت باشد.

بنابر اخبار و شایعاتی که تا به امروز منتشر شده، گفته می شود گوشی آیفون 8 از صفحه نمایش 5.8 اینچی اولد بهره خواهد برد که در بدنه ی کوچکی با ابعاد 1435 در70.9 در 7.7 میلیمتر و بدون حاشیه تعبیه خواهد شد. حتی سنسور تاچ آیدی که در نمای جلویی قرار می گرفت نیز حذف شده است. این بدان معناست که احتمالا سنسور تاچ آیدی در زیر صفحه نمایش تعبیه می شود.

برخی شایعات دیگر نیز حاکی از آن هستند که این سنسور در قاب پشتی آیفون 8 قرار خواهد گرفت. همچنین گفته می شود که این دستگاه به تکنولوژی تشخیص چهره نیز مجهز خواهد شد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، به نظر می رسد که پورت یو اس بی نوع سی در میان دو جایگاه اسپیکر قرار گرفته است. دکمه ی پاور آیفون 8 و جایگاه سیمکارت نیز در لبه ی سمت راست دستگاه دیده می شوند؛ این در حالیست که لبه سمت چپ، محل قرار گیری دکمه های تنظیم صداست.

قاب پشتی این موبایل هوشمند به تنظیمات دوربین دوگانه ای مجهز شده که به صورت عمودی چیده شده اند؛ فلاش LED نیز بین دو سنسور دوربین طراحی شده است. شایعات اخیر مدعی شدند که دوربین های عمودی به دلیل پشتیبانی از قابلیت واقعیت افزوده پیشرفته به این شکل قرار گرفته اند. به نظر می رسد که قاب پشتی از جنس شیشه باشد و گوشه های آن نیز کمی خمیده است.

گزارشی که از KGI Securities منتشر شده حاکی از آن است که کمپانی اپل با مشکلاتی در پروسه تولید مواجه شده است. این احتمال وجود دارد که تاخیر به وجود آمده به دلیل تغییرات در سیستم کلی گوشی های آیفون باشد. انتظار می رود که کمپانی اپل در سال 2017 از سه گوشی آیفون رونمایی کند: آیفون 7 اس با نمایشگر 4.7 اینچ، آیفون 7 اس پلاس با نمایشگر 5.5 اینچ و آیفون 8 با نمایشگر 5.8 اینچ.

این کمپانی طبق روال همیشگی خود، گوشی های آیفون را در ماه سپتامبر (شهریور) راه اندازی می کند؛ امسال نیز انتظار داریم که اپل به برنامه همیشگی خود برسد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر