;
coinex

چگونه حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 را فعال کنیم؟

حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8

قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب بسیاری در تنظیمات گلکسی اس 8 مخفی شده است که پیدا کردن آن‌ها ممکن است اندکی دشوار باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با ویژگی‌ها و روش فعال کردن حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 آشنا کنیم. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ممکن است از محلی که سامسونگ جهت تعبیه حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 انتخاب کرده است رضایت چندانی نداشته باشید؛ به هر حال این ویژگی چیزی هم نیست که زیاد بخواهید از آن استفاده کنید. اما باز هم بد نیست بدانید چگونه می‌شود تنظیمات آن را فعال کرد. جهت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی فعال کردن حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 در ادامه این مقاله با تکرا همراه باشید:

چگونه حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 را فعال کنیم؟

  1. به قسمت تنظیمات (Settings) بروید.
  2. وارد منوی امنیت و قفل صفحه (Lock screen and security) شوید.
  3. گزینه اسکنر اثر انگشت (Fingerprint Scanner) را لمس کنید.
  4. اگر از شما رمز پین خواسته شد، آن را وارد کنید.
  5. از شما خواسته می‌شود که اثر انگشت خود را اسکن کنید. انگشت خود را بر روی اسکنر اثر انگشت قرار دهید تا گلکسی اس 8 بتواند اثر انگشتتان را تشخیص دهد.
  6. اکنون اثر انگشت شما باید افزوده شده باشد. اگر می‌خواهید اثر انگشت‌های بیشتری را در این قسمت بیفزایید، گزینه افزودن اثر انگشت (Add Fingerprint) را از منوی اسکنر اثر انگشت (Fingerprint Scanner) انتخاب کنید.
  7. تمام! به همین راحتی! اکنون حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 شما فعال است.

چگونه اشارات سنسور اثر انگشت را در گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 فعال کنیم؟

دوست ندارید نوار اعلانات را به روش معمول از روی صفحه نمایش به طرف بالا یا پایین بکشید؟! سامسونگ برای شما هم راه حل دارد. در ادامه این مقاله با تکرا همراه باشید تا شما را با تنظیماتی که سامسونگ در گلکسی اس 8 مخفی کرده است آشنا کنیم.

این تنظیمات از کارخانه غیر فعال است اما می‌توانید آن را فعال کنید. با فعال کردن این ویژگی این امکان را دارید که با اشارات دست خود بر روی اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 8 نوار اعلانات را به سمت پایین یا بالا بکشید. در اینجا روش این کار برای شما کاربر محترم توضیح داده شده است.

  1. به قسمت تنظیمات (Settings) بروید.
  2. منوی ویژگی‌های پیشرفته (Advanced features) را باز کنید.
  3. گزینه اشارات سنسور اثر انگشت (Finger sensor gestures) را فعال کنید.
  4. حال بروید و این ویژگی را امتحان کنید!

در این مقاله تمامی ویژگی‌هایی که حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 به کاربران پیشنهاد می‌کند را برایتان توضیح داده ایم. امیدواریم بتوانید نهایت استفاده را از این قابلیت جذاب ببرید.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر