;
coinex

با دریافت تاییدیه وای فای، گوشی هواوی مایا به زودی وارد بازار می‌شود

با دریافت تاییدیه وای فای، گوشی هواوی مایا به زودی وارد بازار می‌شود
مدتی است که شایعات مختلفی پیرامون گوشی هواوی مایا (Huawei Maya) در حال انتشار است؛ اما امروز با انتشار یک خبر جدید، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند از هواوی به زودی روانه بازار می‌شود. به تازگی هواوی مایا توانست تاییدیه Wi-Fi Alliance را به دست آورد و این موضوع نشان می‌دهد که ورود آن به بازار گوشی‌های هوشمند نزدیک تر شده است.

همان طور که در تصویر زیر می بینید، برای مدل های مختلفی از این دستگاه، تاییدیه وای فای صادر شده است. در حال حاضر اطلاعات تایید شده کمی درباره گوشی هواوی مایا وجود دارد؛ اما ما اکنون می دانیم که این اسمارت فون با سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

همان طور که در تصویر زیر می بینید، برای مدل های مختلفی از این دستگاه، تاییدیه وای فای صادر شده است. در حال حاضر اطلاعات تایید شده کمی درباره گوشی هواوی مایا وجود دارد

بر اساس گزارش ها و شایعات منتشر شده و همچنین با توجه به وجود نسخه قدیمی اندروید می توان قضاوت کرد که هواوی مایا به احتمال بسیار زیاد یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه باشد.

این محصول جدید هواوی ظاهرا شبیه به گوشی موتورولا موتو E بوده و در دسته بندی بازار گوشی‌های هوشمند بسیار مقرون به صرفه قرار خواهد گرفت. اگر این پیش بینی ها درست از آب در بیاید، پس این دستگاه ممکن است که در رنج قیمتی بین 100 تا 120 دلار قرار بگیرد.

گمان می رود که گوشی هوشمند هواوی مایا در ماه آینده و یا حداکثر در دو ماه آتی معرفی شود؛ اما هنوز هیچ کدام از این جزئیات قابل اعتماد نخواهد بود. فقط با توجه به دریافت تاییدیه وای فای می توان پیش بینی کرد که هواوی مایا به زودی وارد بازار خواهد شد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر