;
coinex

تاریخ رونمایی از هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس مشخص شد

تاریخ رونمایی از هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس مشخص شد
به نظر می رسد که زمان رونمایی از گوشی‌های هوشمند هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس مشخص شده است. کمپانی هواوی با انتشار پوستری تبلیغاتی زمان پرده برداری از سری دوم مدل های Nova را اعلام کرد.

این پوستر نشان می‌دهد که گوشی‌های هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس در 26 ماه مه (5 خردادماه) معرفی خواهند شد. هر دو مدل این سری از محصولات هواوی چندی پیش در وب سایت تنا ظاهر شد. با آشکار شدن این دستگاه در آژانس رگولاتوری چین (تنا)، طراحی و برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرد.

گفته می شود که گوشی هواوی نوا 2 دارای یک نمایشگر 5.1 اینچی بوده و این در حالی است که گوشی هواوی نوا 2 پلاس به یک نمایشگر بزرگ تر 5.5 اینچی مجهز شده است

بدنه ای فلزی، دوربین پشتی دوگانه، یک سنسور اثر انگشت در پنل عقب و پردازنده اسنپدراگون 660 از ویژگی های این گوشی جدید است.

گفته می شود که گوشی هواوی نوا 2 دارای یک نمایشگر 5.1 اینچی بوده و این در حالی است که گوشی هواوی نوا 2 پلاس به یک نمایشگر بزرگ تر 5.5 اینچی مجهز شده است. هر دو اسمارت فون با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج شده و رابط کاربری EMUI هواوی بر بالای این سیستم عامل گوگل خودنمایی خواهد کرد.

البته این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده است؛ اما مسلما در 5 خرداد ماه که روز رونمایی از این دو گوشی هوشمند است، تمامی اطلاعات به صورت موثق، رخ نشان خواهد داد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر