;
coinex

تعداد کاربران فعال ماهانه ویندوز 10 به 500 میلیون نفر رسید

تعداد کاربران فعال ماهانه ویندوز 10 به 500 میلیون نفر رسید

شرکت مایکروسافت در جریان رویداد بیلد 2017 جزئیات جدیدی درباره سیستم عامل ویندوز 10 خود اعلام کرده است. به گفته این کمپانی در حال حاضر تعداد کاربران فعال ماهانه ویندوز 10 به 500 میلیون نفر می رسد.

البته این آمار در اوایل سال 2017 بیش از 400 میلیون نفر بود و حال با افزایش 100 میلیونی رو به رو شده است. پیشتر یوسف مهدی اعلام کرده بود که تعداد کاربران فعال روزانه ویندوز 10 بیش از 300 میلیون نفر است.

مایکروسافت چنین تعداد کاربر را امیدوارکننده دانست و پیش بینی کرده تا سال 2018 این تعداد به 1 میلیارد نزدیک شود. اخیرا نیز شرکت ردموندی طی کنفرانس 2 می خود به معرفی سیستم عامل ویندوز 10 اس پرداخت. این سیستم عامل رقیبی برای کروم محسوب شده و چندین شرکت نیز خبر از همکاری برای تولید لپتاپ هایی با این سیستم عامل دادند.

مایکروسافت امیدهای بسیاری به ویندوز 10 داشته و می خواهد آن را به موفق ترین سیستم عامل تاریخ کمپانی تبدیل کند. البته بعید است بتواند موفقیت ویندوز 7 را تکرار نماید، اما به هر حال انتظار می رود موفقیت های قابل توجهی را برای شرکت ردموندی به دنبال داشته باشد.

گذشته از آن گفته می شود مایکروسافت روی اسپیکر هوشمندی برای کنار زدن گوگل Home و اکو آمازون مشغول به کار بوده که می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

.

منبع: mobilescout

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر