;
coinex

شعله ور شدن گوشی شیائومی در اتوبوس پر از مسافر!

شعله ور شدن گوشی شیائومی

باز هم گوشی‌های هوشمند و باز هم آتش! در چند ماه اخیر خبر آتش گرفتن گوشی‌های سامسونگ و اپل به گوش می‌رسید اما دیروز مردم شاهد شعله ور شدن گوشی شیائومی بودند. جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

صبح دیروز، افرادی که در اتوبوس و در حال رفتن به محل کار خود بودند، شعله ور شدن گوشی شیائومی خانمی را در همان اتوبوس، به چشم خود دیدند. این خانم در اتوبوس ایستاده و در حال استفاده از گوشی خود بود که ناگهان دود از گوشی او بلند شد. او ترسید و گوشی شیائومی خود را بر کف اتوبوس انداخت که این اتفاق باعث هیاهو و شلوغی میان مسافران شد.

شعله ور شدن گوشی شیائومی

تصاویری که از دوربین‌های مدار بسته داخل اتوبوس به دستمان رسیده است نشان می‌دهد که مردم وحشت زده چگونه به سمت درهای خروجی اتوبوس در حال حرکت، فرار می‌کنند. به محض این که راننده متوجه شد در اتوبوسش چه اتفاقی افتاده، به سرعت این وسیله نقلیه را متوقف کرد و اجازه داد مسافرین از آن پیاده شوند. خوشبختانه آتش در نهایت مهار شد و هیچ کس هم در طی این اتفاق هیچ صدمه ای ندید.

یک گروه تحقیقاتی که مسئول آنالیز این مسئله هستند اعلام کردند که این خانم ظاهرا هدست خود را به گوشی اش متصل کرده بوده و در حال استفاده از آن بوده است. هنوز هیچ گزارشی به دست هیچ کسی نرسیده که توضیح دهد علت شعله ور شدن گوشی شیائومی چه بوده است؛ اما این آتش سوزی به قدری بوده که اثر سوختگی بر کف اتوبوس به جای بگذارد.

از روی عکس‌ها و اسپیکر گوشی سوخته به نظر می‌رسد که این گوشی شیائومی، ردمی نوت 2 (Redmi Note 2) باشد. همچنین این گوشی دارای حسگر اثر انگشت هم نیست که این فرضیه را قوی تر می‌کند. هرچند کمپانی شیائومی هنوز هیچ حرفی در مورد این اتفاق نزده اما اطمینان داریم که تا الان از این موضوع با خبر شده است!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر